سخنرانی سید حسن نصرالله در چهلمین بهار حزب‌الله
کد خبر: 4065089
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۰

سخنرانی سید حسن نصرالله در چهلمین بهار حزب‌الله

مسئول روابط رسانه‌ای جنبش حزب‌الله لبنان در نشستی در ضاحیه بیروت، از برگزاری جشن‌های چهلمین سالگرد تأسیس جنبش حزب‌الله لبنان با عنوان «چهلمین بهار» خبر داد.

به گزارش ایکنا به نقل از العهد، به گفته محمد عفیف، این جشن‌ها از ۲۰ ماه ژوئن جاری آغاز و تا ۲۰ اوت ۲۰۲۲ و در بخش‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی برگزار خواهد شد. عفیف اعلام کرد: در این مراسم سید حسن نصرالله، دبیر کل حزب‌الله لبنان نیز سخنرانی خواهد داشت.

مسئول روابط رسانه‌ای جنبش حزب‌الله لبنان افزود: جشن چهلمین بهار با این هدف برگزار می‌شود که مردم لبنان آگاه شوند نسلی در راستای تحقق آزادی، عزت و حاکمیت واقعی از لذت‌های زندگی چشم پوشیدند.

به گفته وی چهل سال پس از تأسیس حزب‌الله، امروز شاهد قدرتمندتر شدن بیش‌ازپیش مقاومت هستیم، امروز حزب‌الله از بزرگ‌ترین ائتلاف‌ها در سطح ملی در داخل و خارج از پارلمان برخوردار است.

 عفیف تصریح کرد: در اینجا نخست باید از شهدا، علمای بنیان‌گذار مقاومت، رزمندگان، ایثارگران، جانبازان، خانواده‌های شهدا و جانبازان قدردانی کنیم. همچنین باید از مردم وفادار به مقاومت تجلیل کنیم، ما ارتش ملی لبنان و معادله زرین را که ضامن حراست از لبنان بوده، ارج می‌نهیم، همچنین از همه کسانی که حامی مقاومت بودند از ایران و سوریه و از همه آزادگان در کل جهان که حامی ما بودند قدردانی می‌کنیم.

انتهای پیام
captcha