برگزاری کارگاه «روش تحقیق در مدیریت بحران» در نیر
کد خبر: 4065117
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۵

برگزاری کارگاه «روش تحقیق در مدیریت بحران» در نیر

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از برگزاری کارگاه آموزشی «روش تحقیق در مدیریت بحران» به صورت کشوری در شهرستان نیر خبر داد.

برگزاری کارگاه «روش تحقیق در مدیریت بحران» در نیربه گزارش ایکنا از اردبیل، عزت اله ضربی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل، ۲۸ خردادماه، از برگزاری کارگاه آموزشی «روش تحقیق در مدیریت بحران» به صورت کشوری در شهرستان نیر خبر داد و افزود: این کارگاه آموزشی با حضور ۲۰ نفر از همکاران و مربیان استان‌ها و معاون آموزش، پژوهش و فناوری جمعیت هلال احمر و اساتید کشوری از ۲۸ الی ۳۰ خردادماه در ساختمان آموزشی شهدای امدادگر شهرستان نیر در حال برگزاری است.

وی با اشاره به اینکه آموزش برای هر فردی در هر زمان و مکان لازم و ضروری است، ادامه داد: این دوره به منظور تربیت افراد پژوهشگر در راستای کیفی‌سازی آموزش‌ها و فعالیت‌های هلال احمر برگزار می‌شود.

ضربی اظهار کرد: گام اول و مهم در برنامه‌ریزی برای بحران، برنامه‌ریزی قبل از بحران است که بحث آموزش و پژوهش زیر بنای اقدامات در این راستا است و از سوی دیگر اجتماع محور بودن جمعیت هلال احمر و حضور طیف‌های مختلف از مردم در جمعیت ظرفیتی در خور محسوب می‌شود که نیاز به برنامه‌ریزی و اقدام آموزشی و پژوهشی هدف دار دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل، ادامه داد: ویژگی‌های روش تحقیق علمی و تفاوت آن با سایر معارف بشری، مسئله علمی چیست، انواع سوالات علمی کدام است، معرفی منابع شکل گیری سوالات، منابع دستیابی به پاسخ سوالات علمی، معرفی بنیان های فلسفی اثبات گرایی برای روش‌های کمی، معرفی بنیان‌های فلسفی ضد اثبات‌گرایی برای روش‌های کیفی، گزارش تحقیق، انجام کار گروهی و ... از سرفصل‌های ارائه شده در این کارگاه است.

انتهای پیام
captcha