تشرف جوان چینی به دین اسلام در قشم
کد خبر: 4065226
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۸

تشرف جوان چینی به دین اسلام در قشم

رئیس اداره تبلیغات اسلامی قشم گفت: یک جوان تبعه کشور چین در این جزیره با ادای شهادتین به دین مبین اسلام مشرف شد.

تشرف جوانی چینی به دین اسلام در قشم

به گزارش ایکنا از هرمزگان، به نقل از روابط عمومی تبلیغات اسلامی استان، حجت‌الاسلام احمد غلامی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قشم، امروز، 29 خردادماه، اظهار کرد: یک جوان ۳۰ ساله تبعه کشور چین در این جزیره با ادای شهادتین به دین مبین اسلام مشرف شد.

وی تصریح کرد: این جوان چینی که چندی است در جزیره قشم زندگی می‌کند، پس از تحقیق درباره دین مبین اسلام تصمیم گرفت به خداوند یکتا و پیامبر اسلام(ص) ایمان بیاورد و از این رو به اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مراجعه کرد. این فرد که پیش از این «شیان جون» نام داشت، پس از تشرف به دین مبین اسلام نام «محمد» را برای خود انتخاب کرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی قشم عنوان کرد: این فرد آشنایی بیشتر خود با دین اسلام را نتیجه مطالعه و جست‌وجو از طریق فضای مجازی عنوان کرده و با مطالعاتی در این خصوص، اسلام را برتر از سایر ادیان یافته و تصمیم گرفته این دین را با میل و رغبت قلبی برای خود انتخاب کند.

غلامی در پایان اضافه کرد: در چند سال گذشته نیز یک جوان چینی به نام «جی یانگ» پس از تشریفات شرعی و انتخاب نام «امیرعلی» به دین اسلام مشرف شد و برای نخستین بار در آیین شب‌های قدر نیز حضور یافت.

محمد، جوان چینی مشرف شده به دین اسلام نیز دلیل مسلمان شدن خود را آداب و مکارم اخلاقی متعالی دین اسلام عنوان کرده و از ایران به عنوان کشوری با تمدن کهن نام برده و خوشحال است که بهترین دین را برگزیده است.

انتهای پیام
captcha