برگزاری آئین تجلیل از مقام‌آوران دانشگاه محقق اردبیلی در چهاردهمین جشنواره بین‌المللی حرکت
کد خبر: 4065396
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۴

برگزاری آئین تجلیل از مقام‌آوران دانشگاه محقق اردبیلی در چهاردهمین جشنواره بین‌المللی حرکت

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی از برگزاری آئین تجلیل از مقام‌آوران دانشگاه محقق اردبیلی در چهاردهمین جشنواره بین‌المللی حرکت خبر داد و گفت: بدون انجام کارهای علمی، پژوهشی و فعالیت‌های فناورانه نمی‌توانیم شاهد ثمرات مطلوب در عرصه‌های مختلف علمی باشیم.

عزیز حبیبی رئیس دانشگاه محقق اردبیلیبه گزارش ایکنا از اردبیل، عزیز حبیبی، رئیس دانشگاه محقق اردبیلی، ۲۹ خردادماه، در آئین تجلیل از مقام‌آوران دانشگاه محقق اردبیلی در چهاردهمین جشنواره بین‌المللی حرکت در اردبیل اظهار کرد: بدون انجام کارهای علمی، پژوهشی و فعالیت‌های فناورانه نمی‌توانیم شاهد ثمرات مطلوب در عرصه‌های مختلف علمی باشیم.

وی گفت: بایستی دست به دست هم دهیم و برای ارتقای جایگاه علمی دانشگاهمان تلاش کنیم.

وی افزود: در سال تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین انتظار می‌رود سیاستگذاران و مسئولان حمایت‌های خود را از محیط‌های علمی تقویت کنند تا بتوانیم با تلاش و کوشش از مسیرهای سخت و تحریم های ظالمانه عبور کنیم.

حبیبی با اشاره به موفقیت دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی در چهاردهمین جشنواره بین‌المللی حرکت، ادامه داد: بسترهای لازم برای فعالیت دانشجویان در انجمن‌های علمی فراهم است.

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی با اشاره به کسب رتبه‌های مطلوب توسط این دانشگاه در رتبه‌بندی‌های ملی و بین‌المللی طی سال های اخیر، گفت: انتظار می‌رود با تلاش مجموعه دانشگاه این رتبه‌ها حفظ شده و ارتقا یابد.

در ادامه عباس فنی‌اصل، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه محقق اردبیلی نیز اظهار کرد: این دانشگاه در میان بیش از ۱۰۰ دانشگاه کشور که دارای امکانات بهتری نسبت به دانشگاه ما هستند، برای سومین سال پیاپی جزو سه دانشگاه برتر کشور در چهاردهمین جشنواره بین‌المللی حرکت انتخاب شده و این نشان دهنده این اصل است که همت بالاتر از تجهیزات و امکانات است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر حدود ۱۰۰ انجمن علمی، تشکل و کانون دانشجویی در دانشگاه محقق اردبیلی فعال است، افزود: انجمن‌های علمی جایگاه ویژه‌ای در دانشگاه محقق اردبیلی دارند.

فنی اصل تصریح کرد: دانشگاه محقق اردبیلی در حوزه انجمن های علمی امکانات لازم را در اختیار دانشجویان قرار داده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه محقق اردبیلی تاکید کرد: انجمن‌های علمی دانشگاه محقق اردبیلی ثابت کرده‌اند که کار جمعی قابل انجام است.

علی روشنیان‌فرد، مدیر حمایت و پشتیبانی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه محقق اردبیلی نیز ضمن ارائه گزارشی از روند اجرای چهاردهمین جشنواره بین‌المللی حرکت، افزود: جشنواره حرکت نقطه عطفی برای نشان دادن جایگاه فعالیت‌های انجمن‌های علمی در دانشگاه ها است.

وی افزود: دانشگاه محقق اردبیلی جزو دانشگاه‌هایی است که جایگاه خود را در دوره‌های مختلف حفظ کرد و با دانشگاه‌های تراز اول رقابت می‌کند و در چهاردهمین جشنواره بین‌المللی حرکت نیز موفق به کسب ۶ مقام شد.

انتهای پیام
captcha