امام‌جمعه آزادشهر با مسئولان دستگاه قضا دیدار کرد
کد خبر: 4066720
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۹

امام‌جمعه آزادشهر با مسئولان دستگاه قضا دیدار کرد

به مناسبت هفته قوه قضاییه امام‌جمعه‌ آزادشهر به همراه سرپرست فرمانداری امروز، 5 تیرماه با رئیس دادگستری و دادستان شهرستان آزادشهر دیدار کرد.

حجت الاسلام شهابی امام جمعه آزادشهر به گزارش ایکنا از گلستان، به مناسبت هفته قوه قضاییه امام‌جمعه‌ آزادشهر به همراه سرپرست فرمانداری امروز، 5 تیرماه با رئیس دادگستری و دادستان شهرستان آزادشهر دیدار کرد.

حجت‌الاسلام شهابی از تلاش بی‌وقفه قوه قضا تشکر کرد و کار قوه قضاییه را سخت‌تر از زمان‌های گذشته دانست و اشاره کرد: رسیدگی به امورات مردم بهترین عمل عبادی انسان است گاهی انسان در انجام کاری تلاش می‌کند و سختی زیادی را متحمل می‌شود اما وقتی گره‌ای را از مشکلات هم نوع خود باز می‌کند بهترین ثواب و پاداش برای او در نظر گرفته می‌شود.

امام‌جمعه آزادشهر تصریح کرد: شهید بهشتی عمر شریف و بابرکت خود را در راه ترویج فهم عالمانه از دینداری و انقلابی‌گری صرف کرد و در این راه با تأسی به آرمان‌های امام راحل هم با افراط و هم با تفریط مبارزه کرد.

سرپرست فرمانداری آزادشهر در این دیدار با تبریک هفته قوه قضائیه و گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت‌الله بهشتی و یاران شهیدش گفت: مجموعه قضایی شهرستان بسیار خوب و مؤثر عمل می‌کنند.

سید جواد کریمی گفت: خدمات رئیس دادگستری، دادستان و مجموعه دستگاه قضایی شهرستان در ایجاد امنیت پایدار نقش مهمی دارد و همکاری و تعامل این دستگاه با سایر ادارات و دستگاه‌‌‌‌های اجرایی، پیاده‌سازی برنامه‌ها و اجرای قانون را تسهیل می‌بخشد.

سرپرست فرمانداری آزادشهر اقدامات شهید آیت الله بهشتی در پایه‌ریزی دستگاه قضایی کشور را مثال‌زدنی خواند و اظهار کرد: قضات وظیفه بسیار سنگین عرفی، شرعی و قانونی بر عهده دارند و باید ادامه دهنده راه شهید بهشتی و یارانش باشند که در این مسیر برای همه پرسنل سخت‌کوش دستگاه قضا آرزوی موفقیت دارم.

انتهای پیام
captcha