عربستان؛ میزبان نمایشگاه بین‌المللی حلال
کد خبر: 4067086
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۴۰۱ - ۰۷:۲۵

عربستان؛ میزبان نمایشگاه بین‌المللی حلال

نمایشگاه بین‌المللی حلال عربستان با حضور نمایندگان بیش از 35 کشور در ماه اکتبر(مهر ۱۴۰۱) در ریاض پایتخت این کشور برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا به نقل از حلال فوکس، نمایشگاه بین‌المللی  حلال 2022 عربستان سعودی بستری است که آخرین تحولات بازار جهانی حلال را بررسی می‌کند و چالش‌هایی را که این صنعت حلال با آن مواجه است از جمله مقررات حلال و استانداردسازی و نحوه رعایت آنها را مورد بحث قرار می‌دهد. علاوه بر این، فرصتی برای تمرکز بر آخرین نوآوری‌ها، تحقیق و توسعه در صنعت حلال است.

هدف از نمایشگاه بین‌المللی حلال عربستان سعودی 2022 افزایش آگاهی شرکت‌کنندگان در مورد این صنعت همراه با جذب نهادهای بین‌المللی بزرگ در این زمینه است. این رویداد با هدف جذب متخصصان از سراسر جهان، چه مسلمانان و چه غیرمسلمانان برای ایجاد فرصت‌های تجاری جدید خواهد بود.

نمایشگاه بین‌المللی حلال عربستان سعودی 2022 یک سبک زندگی سالم و اخلاقی را در همه جنبه‌ها از جمله خانواده، جامعه و معاملات تجاری ترویج می‌کند.

صنعت حلال فراتر از غذا و نوشیدنی است. نمایشگاه بین‌المللی حلال عربستان بخش‌های مختلفی از جمله خدمات لجستیک حلال، لوازم آرایشی حلال و مراقبت شخصی، گردشگری حلال، غذا و نوشیدنی حلال، پزشکی و داروسازی حلال، مد ساده و غیره را پوشش می‌دهد.

برگزاری کنفرانس در حاشیه نمایشگاه بین‌المللی حلال عربستان 

این رویداد بزرگ با یک کنفرانس همراه خواهد بود. این کنفرانس شامل کارگاه‌ها، سخنرانی‌ها و دوره‌های آموزشی خواهد بود. این کنفرانس که میزبان متخصصان داخلی و بین‌المللی در این صنعت خواهد بود، آخرین تحولات کسب و کار حلال و پروتکل‌های صدور گواهینامه حلال را به نمایش می‌گذارد.

علاوه بر این، این کنفرانس فرصتی برای کشف بهترین و جدیدترین نوآوری‌های صنعت حلال است و کمک می‌کند تا شرکت‌کنندگان از آخرین تحولات این صنعت آگاه شوند.

انتظار می‌رود نمایشگاه بین‌المللی حلال عربستان سعودی 2022 پذیرای بیش از 200 شرکت  داخلی و بین‌المللی و بیش از 5000 بازدیدکننده از بیش از 35 کشور مختلف از سراسر جهان باشد.

نمایشگاه بین‌المللی حلال عربستان سعودی 2022 با هدف جذب افراد حرفه‌ای از صنعت حلال برای شبکه‌سازی و تبادل تجربیات است. این رویداد بزرگ با هدف گرد هم آوردن متخصصان داخلی و بین‌المللی، دانشگاهیان، ارائه‌دهندگان فناوری، بازرگانان، توزیع‌کنندگان و مشاغل تخصصی و تصمیم‌گیرندگان در صنعت حلال برگزار می‌شود.

نمایشگاه بین‌المللی حلال عربستان سعودی 2022 بستری منحصر به فرد نه تنها برای نمایش محصولات و خدمات حلال و ایجاد فرصت‌های تجاری امن، بلکه برای استفاده صاحبان تجارت حلال از تجارب یکدیگر خواهد بود.

این نمایشگاه از 7 تا 9 اکتبر (15 تا 17) مهر در مرکز همایش‌ها و نمایشگاه‌های بین‌المللی ریاض برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha