لزوم تبیین مقام شهدا در بین آحاد جامعه
کد خبر: 4068515
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۲

لزوم تبیین مقام شهدا در بین آحاد جامعه

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با تأکید بر لزوم تبیین مقام والای شهدا در بین آحاد مختلف جامعه گفت: تمامی مسئولان، رؤسا و دبیران کمیته‌های کنگره شهدا، در برگزاری برنامه‌های خود با محوریت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

کنگره بزرگداشت شهدای استان اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، سردار غلامحسین محمدی‌اصل، فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، ۱۳ تیرماه، در جلسه هماهنگی دبیران کنگره ملی بزرگداشت ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل اظهار کرد: بهره‌گیری از سیره و الگوی شهدای والامقام لازمه اساسی برای پیشرفت و آبادانی کشور است که باید این مهم در بین دانش‌آموزان به‌عنوان یک اصل نهادینه و فراگیر مورد استفاده قرار بگیرد.

وی بیان کرد: وصایای شهدا به‌عنوان راه و مسیر آینده‌ همگان در دستور کار است که در این زمینه نیازمند مشارکت تمامی مسئولان و دستگاه‌های مربوطه هستیم.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل تصریح کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به‌عنوان یک اصل نهادینه و مهم در جامعه و محور اصلی برگزاری برنامه‌ها باید باشد و بتوانیم با بهره‌گیری از وصایای شهدا درس آزادگی و ازخودگذشتگی را به همگان آموزش دهیم.

محمدی‌اصل تصریح کرد: تربیت نسل جوان و امروزی با این محوریت برای ما بیشتر از هر مسئله دیگری حائز اهمیت است تا بتوانیم تربیت‌شدگان نسل عاشورایی را در جامعه پرورش دهیم.

وی اظهار کرد: وظیفه و رسالت خطیر و حساسی بر عهده داریم و درصدد هستیم تا درس آزادگی، جهاد و ازخودگذشتگی را در جامعه به یک اصل فراگیر و نهادینه تبدیل کنیم.

محمدی‌اصل افزود: باید در تمامی کارها الگوهای شهدای والامقام مورد توجه باشد و بتوانیم اقدامات فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و عمرانی را به این شکل پیش ببریم.

وی اظهار کرد: انتظار داریم صدا و سیما و خبرگزاری‌ها در پوشش برنامه‌های مربوط به شهدای والامقام اهتمام جدی داشته باشند.

انتهای پیام
captcha