اعزام کاروان ۲ هزار نفری دانش‌آموزان به راهیان‌نور غرب کشور
کد خبر: 4068552
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۲

اعزام کاروان ۲ هزار نفری دانش‌آموزان به راهیان‌نور غرب کشور

کاروان ۲ هزار نفری دانش‌آموزان به اردوی راهیان نور غرب کشور با هدف آشنایی با فرهنگ و ارزش‌های دوران دفاع مقدس از ۱۰ تا ۱۵ تیرماه اعزام می‌شوند.

اعزام کاروان به راهیان‌نور غرب کشور

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، وحید عظیمی، معاون فرهنگی اتحادیه انجمن اسلامی دانش‌آموزان در نشستی به ترویج فرهنگ شهادت و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و انتقال آرمان‌ها و دستاورد‌های آنان به نسل جوان اشاره و اظهار کرد: اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان امسال با کمرنگ شدن ویروس کرونا با برگزاری یادواره ملی لشکر آسمانی و اعزام کاروان‌های دانش‌آموزی به مناطق عملیاتی غرب کشور حماسه‌آفرینی رزمندگان و شهدای هشت سال دفاع مقدس را برای نسل جدید بازآفرینی می‌کند.

وی افزود: در قالب یاد شده بیش از دو هزار دانش‌آموز از سراسر کشور با هدف آشنایی با فرهنگ و ارزش‌های دوران دفاع مقدس امسال از ۱۰ تا ۱۵ تیرماه به یادمان شهدای پاوه، مرصاد و بازی‌دراز اعزام می‌شوند.

عظیمی به بخشی از برنامه‌های فرهنگی این برنامه اشاره کرد و گفت: برنامه‌های متنوعی در قالب نشست‌های آموزشی، بازدید، نمایش فیلم، صبحگاه مشترک و مسابقات فرهنگی برای دانش‌آموزان پیش‌بینی شده است.

معاون فرهنگی اتحادیه انجمن اسلامی دانش‌آموزان یادآور شد: بازدید از مناطق عملیاتی غرب ویژه دانش‌آموزان پسر از ۱۰ تا ۱۲ تیرماه و برای دانش‌آموزان دختر از ۱۳ تا ۱۵ تیرماه جاری خواهد بود.

وی افزود: شرکت در یادواره همکلاسی آسمانی ویژه پسران ۱۲ تیرماه برگزار شده است و یادواره لشکر فرشتگان ویژه دختران روز ۱۴ تیرماه در تالار انتظار برگزار می‌شود.

عظیمی تصریح کرد: بازدید از یادمان پاوه ویژه دختران و بازدید از یادمان بازی‌دزار نیز ۱۵ تیرماه در شهرستان سرپلذهاب برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha