علی اشرف زانیار کاتب قرآن و خوشنویس سنندجی تجلیل شد
کد خبر: 4069037
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۱

علی اشرف زانیار کاتب قرآن و خوشنویس سنندجی تجلیل شد

علی اشرف زانیار، کاتب قرآن کریم در راستای گرامیداشت روز قلم و به پاس زحمات چند دهه وی در عرصه خوشنویسی قرآن امروز، 15 تیرماه در سنندج مورد تجلیل قرار گرفت.

تجلیل از علی اشرف زانیار

به گزارش ایکنا از کردستان، رئیس اداره برنامه‌ریزی امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی استان کردستان به همراه اعضای هیئت اندیشه‌ورز بانوان فعال قرآنی با حضور در دفتر استاد علی اشرف زانیار خوشنویس سنندجی از تلاش‌های وافر نامبرده در کتابت قرآن کریم تجلیل بعمل آوردند.

بهرام مرادی، رئیس اداره برنامه‌ریزی امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی استان کردستان در این دیدار ضمن تقدیر از زحمات استاد زانیار اظهار کرد: دارالقرآن سازمان تبلیغات اسلامی کردستان سعی در جذب و آموزش قاریان و حافظان قرآن کریم دارد.

وی افزود: در حال حاضر بیش از 100 نفر از حافظان قرآن کریم در استان کردستان شناسایی و جذب شده‌اند که به امید خدا در آینده ‌نزدیک شاهد افزایش این افراد خواهیم بود.

علی اشرف زانیار، خوشنویس سنندجی هم در این دیدار با اشاره به کار پسندیده دارالقرآن اداره تبلیغات اسلامی کردستان بیان کرد: حدود دو دهه است که کار کتابت قرآن کریم را به صورت تخصصی و ممتد شروع کرده‌‌ام و در این ‌سال‌ها چند جزء از قرآن کریم را کتابت کرده‌ام.

وی یادآور شد: در حال حاضر مشغول کتابت جزء «تبارک» از قرآن کریم هستم که دارای ویژگی‌های منحصر به فردی است که در آینده‌ای نزدیک از این اثر با ارزش خطی رونمایی خواهد شد.

انتهای پیام
captcha