اعلام آمادگی کمیته امداد کردستان برای دریافت و توزیع نذورات عید قربان
کد خبر: 4069250
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۸

اعلام آمادگی کمیته امداد کردستان برای دریافت و توزیع نذورات عید قربان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کردستان گفت: این نهاد آماده دریافت نذورات و کمک‌های خیران در عید قربان و توزیع آن بین خانواده‌های نیازمند زیرپوشش است.

ضا طوسی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کردستان

رضا طوسی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: این نهاد در مناسبت‌های مختلف سال تلاش می‌کند با جذب کمک‌های مردمی بخشی از مشکلات نیازمندان را مرتفع کند و عید قربان یکی از مناسبت‌های مذهبی است که در این مناسبت خیران نذورات و قربانی خود را از طریق این نهاد به دست نیازمندان می‌رسانند.

وی افزود: مددجویان این نهاد شامل خانواده‌های ایتام، بی‌سرپرست، بیماران زمین‌گیر و صعب‌العلاج و سالمندان بوده و مستحق‌ترین افراد برای دریافت کمک‌های خیران به شمار می‌روند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان بیان کرد: با توجه به اینکه در ایام عید سعید قربان قرار داریم خیران می‌توانند کمک‌های خود را در قالب گوشت قربانی و نذورات با کمک مددکاران این نهاد، در سریع‌ترین زمان به دست خانواده‌های نیازمند برسانند.

وی با بیان اینکه کمیته امداد امام خمینی(ره) کمک‌های خیران را بر اساس نیت اهداکننده و در محل مورد نظر توزیع و به دست نیازمندان می‌رساند، ادامه داد: بر اساس هماهنگی‌های انجام شده، نذورات و قربانی اهدایی خیران در هر شهرستان و روستا با کمک و همکاری خیران، معتمدین و امامان جمعه و جماعت بین نیازمندان همان مناطق توزیع خواهد شد.

طوسی یادآور شد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده نذورات مردم در عید قربان در دفاتر کمیته امداد در سطح شهرستان‌های استان، مراکز نیکوکاری و مساجد روستاهایی که بیشترین قربانی را دارند، جمع‌آوری می‌شود.

انتهای پیام
captcha