میز ارتباطات مردمی وزارت ارشاد پذیرای دریافت مشکلات هنرمندان کردستانی
کد خبر: 4069258
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۴

میز ارتباطات مردمی وزارت ارشاد پذیرای دریافت مشکلات هنرمندان کردستانی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان از دایر شدن میز ارتباطات مردمی در سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان با حضور نماینده تام‌الاختیار وزیر ارشاد در سنندج خبر داد.

میز ارتباطات مردمی

علی‌اصغر دریایی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: در سفر کاروان دولت به استان میز ارتباطات مردمی وزارت ارشاد متشکل از دستگاه‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، امور کتابخانه‌های عمومی، اوقاف و امور خیریه و حج و زیارت در ساختمان اداری اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کردستان واقع در سنندج، سه راه جهاد برپا شده است.

وی افزود: این میز خدمت با حضور اصغر امیرنیا، مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان نماینده تام‌الاختیار وزیر ارشاد و مسئولان استانی دستگاه‌های مربوطه تشکیل شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان بیان کرد: با این اقدام شرایط مطلوبی فراهم می‌شود که اقشار مختلف مردم به ویژه هنرمندان مشکلات و دغدغه‌هایشان را با مسئولان کشوری مطرح کنند.

وی با اشاره به اینکه افرادی که قادر به مراجعه حضوری نیستند می‌توانند از طریق سامانه تلفنی ۱۱۱ و وب سایت سامانه ۱۱۱ مشکلات خود را بیان کنند، گفت: امید می‌رود بعد از این سفر شاهد برطرف شدن بسیاری از مشکلات حوزه فرهنگ، هنر و رسانه استان باشیم.

دریایی یادآور شد: این میز خدمت روزهای ۱۶ و ۱۷ تیرماه از ساعت ۸ تا ۱۸ پذیرای دریافت درخواست‌ها و مطالبات هنرمندان، اهالی رسانه و دیگر اقشاری است که در حوزه فرهنگ، هنر و رسانه مسائل و مشکلاتی دارند و می خواهند به گوش مسئولان کشوری برسانند تا راهکاری برای برطرف کردن آن بیابند.

انتهای پیام
captcha