تجلیل از جهاددانشگاهی فارس در كارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری
کد خبر: 4069349
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۴

تجلیل از جهاددانشگاهی فارس در كارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری

در جلسه كارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری فارس كه به ریاست استاندار و با حضور معاون اشتغال و خودكفایی كمیته امداد امام(ره) كشور برگزار شد، به پاس همكاری و تعامل جهاددانشگاهی فارس در اشتغال مددجویان كمیته امداد استان، از ریاست این مجموعه تقدیر و تجلیل شد.

تجلیل از جهاددانشگاهی فارس، كارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری فارسبه گزارش ایکنا از فارس، جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری فارس شامگاه، 16 تیرماه به ریاست استاندار و با حضور معاون اشتغال و خودكفایی كمیته امداد امام(ره) كشور برگزار شد که در آن به پاس همكاری و تعامل جهاددانشگاهی فارس در اشتغال مددجویان كمیته امداد استان، از ریاست این مجموعه تقدیر و تجلیل شد.

مرتضی فیروزآبادی، معاون اشتغال و خودكفایی كمیته امداد امام(ره) كشور و مرتضی موصلی، مدیركل كمیته امداد(ره) استان فارس در این جلسه با لوح تقدیری از مظاهر بابایی، رئیس جهاددانشگاهی فارس تجلیل كردند.

در متن این لوح تقدیر كه به امضای معاون اشتغال و خودكفایی كمیته امداد امام(ره) كشور و مدیركل كمیته امداد(ره) استان فارس رسیده، خطاب به رئیس جهاددانشگاهی فارس آمده است: «همكاری و تعامل در راستای احیای امید و شوق زندگی در جان‌های رنج دیده و خسته توفیق بزرگی است كه از جانب خدای متعال به بندگانش هدیه می‌شود و در میان همه مددكاری‌ها و حمایت ها، اشتغالزایی و كارآفرینی از قداستی ویژه برخوردار است.

اینک كه به توفیق الهی، به اهتمام ارزشمند و همكاری‌های اثر بخش آن مدیریت، زمینه توانمندسازی بخشی از جامعه هدف امداد امام فراهم شده است، بر خود لازم می‌دانیم كه مراتب تقدیر و سپاس خود را حضورتان تقدیم كنیم.

امید است در سالی كه به فرمایش مقام معظم رهبری به نام «تولید، دانش بنیان، اشتغال‌آفرین» مزین شده است، همواره در خدمت به مردم عزیز و نظام جمهوری اسلامی موفق و مؤید باشید.»

انتهای پیام
captcha