تجلیل از منتخبان طرح «تسنیم» در منطقه سوم نبوت نداجا + عکس
کد خبر: 4069500
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۱

تجلیل از منتخبان طرح «تسنیم» در منطقه سوم نبوت نداجا + عکس

آئین تجلیل از برگزیدگان دومین مرحله طرح قرآنی «تسنیم» ویژه کارکنان وظیفه در منطقه سوم نبوت نداجا برگزار شد.

تجلیل از منتخبان طرح قرآنی «تسنیم» در منطقه سوم نبوت نداجا + عکسبه گزارش ایکنا، آئین تجلیل از نفرات منتخب دومین دوره طرح قرآنی «تسنیم» ویژه کارکنان وظیفه، جمعه، ۱۷ تیرماه با حضور امیر دریاداردوم حسین حسنی، فرمانده منطقه سوم و حجت‌الاسلام موسی زارعی‌نژاد، رئیس عقیدتی _ سیاسی این منطقه در مسجد حضرت امام علی (ع)  در منطقه سوم نبوت نداجا برگزار شد.

این برنامه با تلاوت آیاتی از سوره مبارکه حشر توسط ناوی‌وظیفه مهدی پورقزاوی آغاز شد. سپس ناوسروان سعید ملایی، مسئول قرآن، عترت و نماز منطقه سوم به ارائه گزارش از روند اجرای طرح و برگزاری آزمون در مراحل اول و دوم پرداخت.

در بخش دیگر این مراسم امیر حسنی،  فرمانده منطقه سوم طی سخنانی گفت: حرکت در مسیر آموزه‌های قرآنی و بهره‌گیری از آن در زندگی مادی و معنوی تضمین‌کننده سعادت دنیوی و اخروی بشر است.

وی خطاب به سربازان و آینده‌سازان ایران اسلامی افزود: مدت دو سال خدمت که با این طرح‌ها و برنامه‌های قرآنی همراه شده است باید قدر دانست و طی این دو سال خدمت از آن به نحو شایسته استفاده کرد تا در ادامه راه و زندگی مصمم‌تر و با اراده‌ بتوانیم به سمت موفقیت حرکت کنیم.

فرمانده منطقه سوم با اشاره به تهاجم فرهنگی و تسری آن در جامعه و لزوم پرداختن هر چه بیشتر به فعالیت‌های قرآنی و ترویج آن در نسل جوان، بیان کرد: در حد توان باید در این مسیر الهی، نقش‌آفرینی کنیم و از محیط ایجاد شده و آمیخته با آموزه‌های قرآنی در کسب تعالیم قرآنی و معارف اسلامی استفاده کرد.

در پایان از نفرات منتخب با اهدای هدایای نقدی و غیرنقدی تجلیل شد.

یادآور می‌شود، در مرحله دوم طرح قرآنی تسنیم، قریب به ۵۰ نفر منتخب و با کسب نمرات بالاتر از  ۱۰۰ حائز رتبه‌های برتر شدند و طبق دستورالعمل ارسالی از مرکز قرآن، عترت و نماز اداره عقیدتی _ سیاسی نداجا با تدبیر و عنایات امیر فرماندهی منطقه سوم و مدیریت عقیدتی _ سیاسی از آنان در قالب اعطای مرخصی‌های تشویقی 3 تا 10 روزه و همچنین بخشش اضافه سنواتی و هدایای نقدی قدردانی شد.

همچنین طرح قرآنی تسنیم پیرو منویات مقام معظم رهبری در راستای ترویج علوم قرآنی و آشنا کردن هرچه بیشتر جوانان با قرآن در قالب ویژه برنامه‌های متنوع قرآنی برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha