بروجن نارنجی شد
کد خبر: 4069570
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۶

بروجن نارنجی شد

در پی افزایش مجدد شیوع کرونا، شهرستان بروجن در چهارمحال‌وبختیاری در وضیعت نارنجی کرونا قرار گرفت.

شیوع کرونا

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، باتوجه به افزایش موارد ابتلا به کرونا در چهارمحال و بختیاری، تغییراتی در رنگ‌بندی نقشه کرونایی استان صورت گرفه است.

بر این اساس، شهرستان بروجن به لحاظ شیوع بیماری کووید-19 در وضعیت نارنجی قرار گرفته است.

همچنین شهرستان‌های شهرکرد، سامان، اردل، خانمیرزا، کیار و کوهرنگ به لحاظ شیوع کرونا در وضعیت زرد قرار گرفته و شهرستان‌های بن، فارسان و لردگان در وضعیت آبی هستند.

بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان، با توجه به اوج‌گیری مجدد شیوع کرونا و ضرورت تزریق دُز یادآور برای همه اقشار مردم، مراکز تزریق واکسن کرونا در شهرستان‌های 10گانه استان آماده واکسیناسیون مراجعان هستند.

در شهرستان شهرکرد، پایگاه تجمیعی مصلی حضرت امام خمینی(ره)، مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی و پایگاه‌های سلامت و خانه‌های بهداشت و در شهرستان‌های سامان، بن، اردل، خانمیرزا، کیار و کوهرنگ، تمامی مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی، پایگاه‌های سلامت و خانه‌های بهداشت تزریق واکسن را انجام می‌دهند.

همچنین پایگاه تجمیعی هلال احمر، مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی، پایگاه‌های سلامت و خانه‌های بهداشت در شهرستان‌های بروجن، لردگان و فارسان آماده واکسیناسیون عمومی علیه کرونا هستند.

انتهای پیام
captcha