اختتامیه نخستین دوره اقراء ویژه بانوان غیر تهرانی برگزار شد
کد خبر: 4070240
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۲

اختتامیه نخستین دوره اقراء ویژه بانوان غیر تهرانی برگزار شد

جلسه اختتامیه نخستین دوره تخصصی اقراء ویژه بانوان استاد، قاری و حافظ ممتاز غیر تهرانی که از بهمن‌ماه سال گذشته آغاز شده بود، ۲۰ تیرماه برگزار شد.

اختتامیه اولین دوره اقراء «ویژه اساتید بانوی غیرتهرانی» برگزار شدبه گزارش ایکنا، جلسه اختتامیه(إشهار) نخستین دوره تخصصی اقراء ویژه استادان، قاریان و حافظان ممتاز بانوی غیر تهرانی که از بهمن ماه سال گذشته آغاز شده بود، دوشنبه ۲۰ تیرماه با حضور سیدعلی سرابی، قائم‌مقام شورای عالی قرآن، محمدتقی میرزاجانی، معاون اجرایی شورا، مهدی حسنی، استاد دوره و علی صالحی‌متین، مدیر آموزش و ارزیابی شورای عالی قرآن به صورت مجازی برگزار شد.

در این برنامه هر یک از شرکت‌کنندگان که پیش از این کل قرآن را نزد استاد مهدی حسنی قرائت کرده بودند، سوره‌های کافرون تا ناس، سوره حمد و ۵ آیه اول سوره بقره را تلاوت کردند.

در پایان، به ۷ نفر از شرکت‌کنندگان، خانم‌ها مائده ادیب‌زاده از قم، فرخنده کریم‌زاده از اصفهان، فاطمه رحیمی‌فرد از مازندران، مریم سعیدی از مرکزی، فاطمه یگانگی و ناهید سلطانی از خراسان رضوی و فائزه‌السادات قریشی‌نسب از یزد اجازه‌نامه روایت حفص از عاصم اعطاء شد.

یادآور می‌شود، اختتامیه اولین دوره تخصصی اقرا ویژه بانوان تهرانی هم، پنجشنبه هفته گذشته به صورت حضوری در محل شورای عالی قرآن برگزار شده بود.

انتهای پیام
captcha