استقبال خوب شرکت‌کنندگان کرمانشاهی از مسابقات قرآن
کد خبر: 4071046
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۰

استقبال خوب شرکت‌کنندگان کرمانشاهی از مسابقات قرآن

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با اشاره به برگزاری مرحله شهرستانی مسابقات قرآن شهرستان اسلام‌آبادغرب، اظهار کرد: مسابقات قرآن در شهرستان‌های اسلام‌آبادغرب، دالاهو، کنگاور، صحنه و هرسین برگزار شد و استقبال شرکت‌کنندگان از این رقابت‌ها بسیار خوب بود.

ساحل سهیلی اوقاف کرمانشاه

ساحل سهیلی، رئیس مرکز قرآن و عترت اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه از برگزاری مسابقات مرحله شهرستانی مناطق ۶ گانه استان کرمانشاه در شهرستان‌های اسلام‌آبادغرب، دالاهو، کنگاور، صحنه و هرسین خبر داد و اظهار کرد: اجرای مرحله شهرستانی مسابقات قرآن اوقاف در استان کرمانشاه از ۱۶ تیر آغاز شده و تا ۶ مردادماه ادامه دارد.

وی با اشاره به حضور ۱۷۰۰ نفر در این مرحله از مسابقات، افزود: استقبال شهروندان استان کرمانشاه از چهل و پنجمین دوره از مسابقات سراسری قرآن بسیار خوب بوده است و با افزایش چشمگیری نسبت به دور قبلی مسابقات مواجه بوده است.

سهیلی در ادامه با اشاره به چگونگی اعلام نتایج مسابقات مرحله شهرستانی، گفت: مسابقات مرحله شهرستانی مسابقات سراسری قرآن در کرمانشاه در روز مسابقات اعلام می‌شود، اما اعلام نتایج نهایی تا پایان مردادماه در سطح استان انجام می‌شود و اساس حضور در مرحله استانی کسب حدنصاب نمره در مسابقات است.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در پایان اظهار کرد: مرحله استانی مسابقات قرآن اوقاف در کرمانشاه در بازه زمانی شهریور تا مهرماه سال‌جاری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha