پیروی از اصل ولایت مبنای مبارزه با انحراف در دین است
کد خبر: 4071596
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۲
رهبر انصارالله یمن:

پیروی از اصل ولایت مبنای مبارزه با انحراف در دین است

سید عبدالملک بدرالدین الحوثی در سخنرانی امروز به مناسبت عید غدیر خم با تبریک این عید، پیروی از اصل ولایت را مبنایی برای مبارزه با انحراف در دین توصیف کرد.

به گزارش ایکنا به نقل از المسیره، سید عبدالملک بدرالدین الحوثی رهبر جنبش انصارالله یمن در سخنرانی امروز خود به مناسبت عید غدیر خم، گفت: بزرگداشت عید ولایت، اهمیت بسیاری دارد و در واقع شکرگزاری به درگاه خداوند است؛ زیرا دین و نعمت را در این عید بر مردم کامل کرده است.

وی با بیان اینکه اصل ولایت، مانع از نفوذ دشمنان و منافقان در میان امت اسلامی می‌شود، تصریح کرد: امت اسلام، نیازمند اصل ولایت است تا با خطرات انحراف مقابله کند.

رهبر انصارالله با اشاره به اینکه دشمنان و منافقان حاضر در امت اسلامی تلاش دارند بر این امت و کانون‌های تصمیم‌گیرنده آن مسلط شوند، افزود: دشمنان همچنین می‌کوشند موقعیت را به دست گیرند تا مسائل را به سود خود به پایان برسانند.

سید عبدالملک الحوثی ادامه داد: دشمنان و منافقان در پی تثبیت دیدگاه خصمانه در قبال امام علی (ع) هستند؛ زیرا ایشان اصالتی دارد که دروغ‌های آن‌ها را آشکار می‌کند و دشمنان نیز با هر کس که با این حضرت نزدیک است، عداوت بسیار دارند.

وی با بیان اینکه دشمنان تمام تلاش خود را به کار گرفتند تا بتوانند دین را تحریف کنند، تصریح کرد: دشمنان اهمیت ارتباط با امام علی (ع) را درک می‌کنند. منافقان هم قصد دارند امت اسلامی را تحت عناوین فریبنده‌ای مانند توافقات ننگین موسوم به ابراهیم، به صهیونیست‌ها پیوند دهند. دشمنان امت و منافقان، می‌خواهند مسلمانان را به سمت دوستی با دشمنان سوق دهند. این مسئله، با تعلیمات الهی، در تناقض است.

 خطیب عرفه امسال، نمادی از سازش با صهیونیست‌ها بود

الحوثی با تأکید بر اینکه منافقان فردی را به عنوان خطیب عرفه انتخاب کردند که نماد عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی بود، عنوان کرد: بهتر بود که حجاج او را با سنگریزه می‌زدند.

رهبر انصارالله به سفر جو بایدن رئیس‌جمهور آمریکا به منطقه نیز اشاره کرد و گفت: بایدن این روزها به منطقه آمد و به صراحت وابستگی خود به صهیونیسم را اعلام کرد. آمریکا دنباله‌رو صهیونیسم است، ولی به گونه‌ای معرفی می‌شود که دیگران باید از وی پیروی کنند.

وی با بیان اینکه رژیم‌های مزدور، برای گمراه ساختن امت اسلامی در مسئله تعیین دوست و دشمن تلاش می‌کنند، گفت: این رژیم‌ها، صهیونیست‌ها را به گونه‌ای معرفی می‌کنند که امت باید رهبری آنان را بپذیرد و با دشمنان آن‌ها، دشمنی کند.

الحوثی با اشاره به اینکه تکفیری‌ها بیشترین تنفر را از امام علی (ع) داشتند، در پایان تأکید کرد: علت این نفرت آن است که  این افراد ابزار صهیونیست‌ها برای نابودی امت اسلامی هستند. تکفیری‌ها در  مسیری حرکت می‌کنند که به سود صهیونیست‌هاست، ولی باید دانست با پیروی از اصل ولایت، از انحراف در امان خواهیم بود. 

انتهای پیام
captcha