بازگشت همه حجاج به کشور تا 10 روز آینده
کد خبر: 4071964
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۲

بازگشت همه حجاج به کشور تا 10 روز آینده

مسئول حمل و نقل عملیات حج تمتع ۱۴۰۱ با بیان اینکه عملیات انتقال حجاج به كشورمان سرعت گرفته است، گفت: عملیات بازگشت زائران از دو فرودگاه جده و مدینه به ترتیب روزهای 6 و 7 مرداد ماه پایان خواهد یافت.

10 روز تا بازگشت همه حجاج به کشور

به گزارش ایکنا، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی حج، کامران اکبری، مسئول حمل و نقل عملیات حج تمتع ۱۴۰۱ اعلام کرد: در حال حاضر روزانه بین پنج تا هفت پرواز از فرودگاه مدینه و پنج تا شش پرواز از فرودگاه جده و مجموعا روزانه 12 تا 14 پرواز به مقصد كشورمان انجام می‌شود و حجاج به میهن اسلامی باز می‌گردند.

وی با اشاره به اینكه پروازهای فرودگاه جده از 23 تیرماه شروع شده است، افزود: پروازهای زائران به مقصد ایستگاه‌های كرمان، تبریز، زنجان و بندرعباس به اتمام رسیده است و ایستگاه‌های بوشهر، شیراز و اردبیل هم در چند روز آینده به اتمام خواهد رسید.

اکبری با بیان اینكه از 23 تیرماه تاكنون در مجموع 48 پرواز از دو فرودگاه مدینه و جده به مقصد كشورمان انجام شده است، گفت: عملیات انتقال زائران ایرانی حج امسال 10 روز دیگر پایان می‌یابد و در این مدت با همكاری مركز پزشكی حج و زیارت و هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، بیماران بستری در بیمارستان‌های سعودی و مكه به تدریج و با رعایت مراقبت‌های پزشكی به ایران منتقل می‌شوند.

انتهای پیام
captcha