آغاز محافل انس با قرآن در مسجد الحرام
کد خبر: 4072925
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۱

آغاز محافل انس با قرآن در مسجد الحرام

دفتر ریاست کل امور مسجد الحرام از آغاز برپایی کلاس‌های آموزش حفظ و قرائت قرآن ویژه خواهران و برادران در مسجد الحرام خبر داد.

به گزارش ایکنا به نقل از سبق، اداره کل امور مصاحف و کتب مسجد الحرام وابسته به ریاست کل امور مسجد الحرام و مسجد النبی از آغاز برنامه تابستانی برپایی محافل انس با قرآن کریم در مسجد الحرام خبر داد.

در بیانیه این اداره آمده است که برنامه‌های مذکور تحت نظارت عبدالرحمن بن عبدالعزیز السدیس، رئیس کل امور مسجد الحرام و مسجد النبی برگزار می‌شود و دوره آن 35 روزه است که از دیروز شنبه، 1 مرداد آغاز شده و تا 14 شهریور ادامه دارد.

بر اساس این بیانیه، این برنامه تابستانی برای دانش‌آموزان پسر با حضور در زیرزمین الحاقی ساختمان ملک فهد مسجد الحرام برای دانش‌آموزان پسر و در طبقه شمالی آن برای دانش‌آموزان دختر برگزار می‌شود.

این برنامه شامل کلاس‌هایی مربوط به تقویت مهارت قرائت، تثبیت و حفظ قرآن است و امکان تمدید دوره برای علاقه‌مندان وجود دارد. اداره کل مصاحف مسجد الحرام از جمله ویژگی‌های کلاس‌های این دوره را ارائه یک محیط آموزشی منحصر به فرد، جلسات تفریحی و انتخاب ساعات کلاس‌ها بسته به علاقه و شرایط سنی قرآن‌آموزان اعلام کرده است.

انتهای پیام
captcha