سخنرانی محمدرضا سنگری همزمان با دهه اول محرم در دزفول
کد خبر: 4073162
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۲

سخنرانی محمدرضا سنگری همزمان با دهه اول محرم در دزفول

محمدرضا سنگری، محقق و مؤلف عاشورایی به مناسبت دهه محرم، به مدت ۹ شب در مرکز فرهنگی دفاع مقدس این شهرستان برنامه سخنرانی دارد.

محمدرضا سنگری، محقق و مولف کتب عاشورایی

عبدالکریم خاضعی‌نیا، مدیر مؤسسه فرهنگی هنری فرهنگ عاشورا شهرستان دزفول در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان، اظهار کرد: برنامه‌ محوری این مؤسسه به مناسبت ماه محرم، 9 شب سخنرانی محمدرضا سنگری، محقق و مؤلف کتب عاشورایی در دزفول است که به صورت زنده از طریق صفحه مؤسسه به نشانی rooze10hom@ پخش خواهد شد.

وی اظهار کرد: مرثیه‌سرایی مداحان اهل‌بیت(ع)، برپایی غرفه کودک، اجرای سرود عاشورایی و روایتگری از برنامه‌های جنبی این مراسم است.

خاضعی‌نیا گفت: این برنامه هر شب ساعت 18 از شب اول تا شب هشتم محرم‌الحرام در مرکز فرهنگی دفاع مقدس دزفول برگزار خواهد شد. ویژه‌برنامه این شب‌ها، شب شعر عاشورا است که با حضور شاعران استانی برای شب عاشورا پیش‌بینی شده است.

مدیر مؤسسه فرهنگی هنری فرهنگ عاشورا شهرستان دزفول در پایان اظهار کرد: یکی دیگر از برنامه‌های کنونی مؤسسه، ثبت‌نام کلاس‌های نویسندگی است که قرار است با تدریس محمدرضا سنگری برای علاقه‌مندان برگزار شود. این برنامه ویژه علاقه‌مندان شهر دزفول است.

انتهای پیام
captcha