رقابت ۸۰۰ متسابق در مرحله نهایی مسابقات سراسری قرآن دانش‌آموزان
کد خبر: 4073253
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۰

رقابت ۸۰۰ متسابق در مرحله نهایی مسابقات سراسری قرآن دانش‌آموزان

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی، با بیان اینکه مرحله نهایی بخش آوایی چهلمین دوره مسابقات کشوری قرآن دانش آموزان در شهر تبریز برگزار می‌شود، گفت: افتخار می‌کنیم که حدود ۸۰۰ نفر از نخبگان قرآنی پسر و دختر در تبریز حضور خواهند داشت.

علیرضا صیادی، مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقیعلیرضا صیادی، مدیرکل آموزش و پرورش استان، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، با بیان اینکه مرحله نهایی بخش آوایی چهلمین دوره مسابقات کشوری قرآن دانش‌آموزان در شهر تبریز و آذربایجان قرآن دوست برگزار می‌شود، گفت: افتخار می‌کنیم حدود ۸۰۰ نفر از نخبگان قرآنی پسر و دختر در تبریز حضور خواهند داشت.

وی ادامه داد: مسابقات به‌صورت رسمی از امروز، سوم مردادماه در بخش دانش آموزان پسر آغاز شده است و بلافاصله بعد از اتمام مسابقات آقایان، مسابقات بخش بانوان آغاز می‌شود و تا هشتم مردادماه ادامه دارد.

صیادی افزود: با همراهی و همکاری کارکنان وزارت، اداره‌کل و نواحی 4 و 5 آموزش و پرورش همه تلاش خود را به‌کار گرفته‌ایم تا مسابقات با کیفیت بسیاری برگزار شود.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی اظهار کرد: از نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی و استاندار قرآن دوست تشکر می‌کنم که در برنامه‌های اختتامیه در خدمت مدیران وزارتی نیز خواهیم بود.

وی یادآور شد: برگزاری این مسابقات در تبریز را خدمت اهالی قرآن دوست آذربایجان تبریک گفته و امیدواریم چنین برنامه‌هایی را در آینده داشته باشیم تا رذائل فرصتی برای نفوذ به دانش‌آموزان ما نداشته باشند.

صیادی گفت: برای اینکه دانش‌آموزان ما آینده‌ای روشن داشته باشند باید در پناه قرآن باشند تا به راه راست هدایت شوند و باور و اعتقادات دینی و اسلامی آنها ارتقا یابد چراکه کتاب‌های مختلفی در دنیا تدریس می‌شود؛ امیدوارم اهداف متعالی رسالت و راه و طریق پیامبر(ص) را بتوانیم به دانش‌آموزان آموزش دهیم.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی گفت: اهداف عالیه سند تحول بنیادین و تعلیم و تربیت نظام مقدس جمهوری اسلامی اهمیت اساسی بر روی مسائل اعتقادی و شناخت از زندگی ائمه اطهار(س) می‌دهد چراکه قرآن مهم‌ترین و مطمئن‌ترین راهنمای دانش‌آموز است.

انتهای پیام
captcha