منافقین امروز دشمنی را با پیگیری خط تحریم و برهم زدن آرامش مردم دنبال می‌کنند
کد خبر: 4073662
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۳
قالیباف در نطق پیش از دستور:

منافقین امروز دشمنی را با پیگیری خط تحریم و برهم زدن آرامش مردم دنبال می‌کنند

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به سابقه سیاه گروهک تروریستی منافقین در دشمنی و جنایت علیه ملت ایران گفت: آنها امروز نیز دشمنی را با پیگیر خط تحریم و فشار اقتصادی و معیشتی به مردم ایران و همچنین برهم زدن آرامش آنها در فضای مجازی پیگیری می‌کند.

محمدباقر قالیباف

به گزارش ایکنا، محمدباقر قالیباف در نطق پیش از دستور خود در جلسه علنی امروز، چهارشنبه 5 مردادماه، مجلس شورای اسلامی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سرافراز عملیات مرصاد گفت: ملت سربلند و شجاع ایران در تمام این سال‌ها علاوه بر ایستادگی در مقابل زیاده‌خواهی و ظلم دشمن خارجی در برابر خیانت و قساوت بی‌حد و مرز منافقین و محاربین داخلی نیز ایستاده است. افراد روسیاهی که برای انتقام گرفتن از مردم ایران از هیچ رذالتی دریغ نمی‌کنند و گاهی از دشمن خارجی نیز عداوت بیشتری علیه این آب و خاک به کار می‌بندند.

وی افزود: همان دشمنی که روزی علیه مردم ایران با دشمن بعثی متحد شد و علیه آنها بی‌رحمانه دست به جنایت زد، امروز دشمنی را با پیگیری خط تحریم و فشار اقتصادی و معیشتی به مردم ایران و همچنین برهم زدن آرامش آنها در فضای مجازی دنبال می‌کند.

قالیباف اظهار کرد: به برکت خون شهدای مرصاد و شهدای ترور، حیله و دشمنی منافقان، حامیان، همراهان و پشتیبانی‌کنندگان آنها همچون گذشته به خودشان بازخواهد گشت.

انتهای پیام
captcha