پیام تسلیت دولت لیبی در پی درگذشت سه حافظ کل قرآن
کد خبر: 4074068
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۷

پیام تسلیت دولت لیبی در پی درگذشت سه حافظ کل قرآن

در پی درگذشت سه نوجوان حافظ کل قرآن در کشور لیبی، عبدالحمید الدبیبه، نخست‌وزیر دولت وحدت ملی این کشور در پیامی وقوع این حادثه دلخراش را تسلیت گفت.

به گزارش ایکنا؛ در پی حادثه دلخراش تصادف رانندگی در شهر «مصراته» لیبی، سه تن از حافظان کل قرآن نوجوان این کشور به ملکوت اعلی پیوستند.

«عبدالمطلب الرکبة»، «اسامه الترکی» و «عبدالواحد الزوبیه» سه حافظ کل قرآن نوجوان از شهر «مصراته» بودند که در پی حادثه تصادف جان خود را از دست دادند.

عبدالرحمن الدبییه، نخست‌وزیر دولت وحدت ملی با انتشار پیامی در فضای مجازی، ضمن تسلیت درگذشت این سه نوجوان حافظ کل قرآن به خانواده‌های آن‌ها، از خداوند متعال خواست که جایگاه آن‌ها را در بهشت برین قرار دهد.

وی همچنین با اشاره به آیه 170 سوره اعراف «وَالَّذِينَ يُمَسِّكُونَ بِالْكِتَابِ وَأَقَامُوا الصَّلَاةَ إِنَّا لَا نُضِيعُ أَجْرَ الْمُصْلِحِينَ: وكسانى كه به كتاب [آسمانى] چنگ مى‏‌زنند و نماز برپا داشته‏‌اندبدانند كه ما اجر درستكاران را تباه نخواهيم كرد» نوشت: این سه حافظ کل قرآن در حالی از دنیا رفتند که در عنفوان جوانی قرار داشتند و من این مصیبت سخت و جانکاه را به خانواده‌های آن‌ها تسلیت می‌گویم».
جواد پارسامهر 

انتهای پیام
captcha