پایان دوره‌های قرآنی تابستانه آستان حسینی با حضور 3400 قرآن‌آموز + عکس
کد خبر: 4074103
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۹

پایان دوره‌های قرآنی تابستانه آستان حسینی با حضور 3400 قرآن‌آموز + عکس

آیین اختتامیه پروژه دوره‌های قرآنی تابستانه آستان مقدس حسینی با حضور «شیخ عبدالمهدی الکربلایی»، متولی شرعی حرم حسینی و 3400 قرآن‌آموز دختر و پسر در صحن حرم مطهر امام حسین(ع) در کربلای معلی برگزار شد.

به گزارش ایکنا از عراق، «صفاء السیلاوی»، مسئول مرکز رسانه قرآنی آستان مقدس امام حسین(ع) در این باره گفت: این مراسم دیروز، 5 مردادماه، در فضایی معنوی و به همت دو بخش دارالقرآن و امور دینی آستان حسینی برگزار شد.

«علی هادی»، مسئول مرکز آموزش قرآنی آستان حسینی نیز در این باره گفت: 300 معلم زن و مردم از دو بخش دارالقرآن و امور دینی به آموزش حفظ، قرائت و علوم فقهی و اعتقادی به شرکت‌کنندگان در این دوره‌ها اقدام کردند.

علی الفتلاوی، مسئول مرکز آموزش آکادمیک آستان حسینی نیز در این رابطه اعلام کرد: مراسم اختتامیه پروژه‌های قرآنی آستان حسینی با تلاوت «سید عبدالله الحسینی»، قاری دارالقرآن آستان آغاز شد و در ادامه «شیخ احمد الصافی»، رئیس بخش امور دینی آستان حسینی و «سید مرتضی جمال الدین»، معاون رئیس دارالقرآن آستان حسینی سخنرانی کردند و بر اهمیت برپایی دوره‌های تابستان در تربیت قرآنی و حسینی کودکان تأکید کردند.

انتهای پیام
captcha