تمجید رهبر معظم انقلاب از تلاوت معنامحور «حامد علیزاده» + صوت و ویدیو
کد خبر: 4074414
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۲

تمجید رهبر معظم انقلاب از تلاوت معنامحور «حامد علیزاده» + صوت و ویدیو

پیرو پخش فرازهایی از تلاوت حامد علیزاده از رسانه ملی، طی تماس تلفنی از دفتر رهبر معظم انقلاب، مراتب تمجید معظم له از تلاوت معنامحور این قاری بین‌المللی کشور به وی ابلاغ شد.

حامد علیزادهبه گزارش ایکنا، فرازهایی از تلاوت حامد علیزاده، دارنده رتبه نخست پنجاه و نهمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کشور مالزی در رشته قرائت روز گذشته، هفتم مردادماه از رسانه ملی پخش شد که با تمجید و تحسین مقام معظم رهبری روبرو شد.

این قاری بین‌المللی در این ارتباط به ایکنا گفت: «صبح امروز، طی تماس از دفتر آقای مقدم، پس از سلام و احوالپرسی به من گفته شد که روز گذشته، تلاوت شما از سوره «کهف» از رسانه ملی پخش شده و مقام معظم رهبری این تلاوت را شنیدند و بلافاصله با بنده تماس گرفتند و فرمودند «حتما با شما تماس گرفته شود و سلام ایشان را خدمت شما برسانیم. تلاوت خوبی بود و فاکتورهای تلاوت معنامحور در این تلاوت بود و هنگامی که توصیه‌ای به دوستان برای انجام تلاوت‌هایی با شاخص‌هایی را داریم، مراد چنین تلاوت‌هایی است».

کد

 وی در پاسخ به این سؤال که این تلاوت از کدام بخش از سوره مبارکه «کهف» و در چه محفلی انجام شده است؟ افزود: معمولا در محافل از سوره کهف بسیار تلاوت می‌کنم اما اینکه کدام تلاوت و کدام بخش از آیات را ایشان شنیده‌اند، دقیقاً مطلع نیستم.

علیزاده درباره میزان اهتمام مقام معظم رهبری به استماع تلاوت قرآن با وجود مشغله‌های فراوانی که دارند و حتی ابلاغ تجلیل و تحسین‌های ایشان در تشویق قاریان، گفت: مسلما این تفقد مقام معظم رهبری نسبت به قاریان با توجه به مشغله‌هایی که دارند، دلگرم‌کننده است و این ارادت ایشان را نسبت به تلاوت و قرآن نشان می‌دهد.

این قاری بین‌المللی اضافه کرد: اینکه ایشان هر طور و هرجوری که شده حتماً زمانی را به استماع تلاوت قرآن اختصاص می‌دهند که واقعاً امر خوشحال‌کننده‌ای برای ما قرآنیان کشور است.

کد

علیزاده درباره مجموع تلاوت‌هایی که نزد مقام معظم رهبری داشته‌اند، تصریح کرد: طی سال‌های 94 و 96 خدمت ایشان آیاتی را تلاوت کردم که ایشان نیز پس از انجام تلاوت، توصیه‌هایی به بنده داشتند. البته در محفل قرآنی طلیعه ماه مبارک رمضان که در سال 1400 به صورت مجازی و با حضور قاریان در مصلای امام خمینی(ره) همراه بود، بنده نیز آیاتی را تلاوت کردم.  

انتهای پیام
captcha