اجرای نمایش «روزهایی که به یادت گذشت»
کد خبر: 4074742
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۶
فرهنگسرای انقلاب اسلامی به مناسبت ایام محرم برگزار می‌کند؛

اجرای نمایش «روزهایی که به یادت گذشت»

به مناسبت فرارسیدن ایام عزاداری امام حسین(ع) و یاران باوفایش، نمایش مذهبی «روزهایی که به یادت گذشت» از نهم تا بیستم مرداد ساعت 17 در سالن فجر فرهنگ سرای اسلامی برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای انقلاب اسلامی، نمایش مذهبی «روزهایی که به یادت گذشت» کاری است از کانون طلوع هنر فرهنگسرای انقلاب اسلامی که با قلم سعید شاپوری به نگارش درآمده است.

بازیگران این نمایش عبارتند از مرضیه نهنگ زاده و فرنیا اولیایی، همچنین نسیم حاجی ساربانی طراح لباس و مهراب رستمی مشاوره این کار را به عهده دارد.

خلاصه داستان به این شرح است؛ ام‌البنین(س) بعد از واقعه کربلا، بردروازه مدینه کنار قبرستان بقیع می‌نشیند و منتظر می‌ماند تا حضرت عباس(ع) برگردد و در این انتظار شرح وقایع کربلا و مصائبی که بر اهل‌بیت(ع) گذشته را بازگو می‌کند و عقیده دارد که کربلا در مدینه هم مرثیه خوان می‌خواهد.

فرهنگسرای انقلاب اسلامی با دعوت از هیات‌ها و گروهای عزاداری نوجوان آمادگی دارد تا ضمن نمایش رایگان «روزهایی که به یادت گذشت» فضاهای خود را برای اجرای برنامه‌های مذهبی در اختیار آنان قرار دهد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای تماشای این برنامه به فرهنگسرای انقلاب اسلامی واقع در بزرگراه نواب صفوی، ابتدای خیابان کمیل شرقی مراجعه یا برای کسب اطلاعات بیشتر با تلفن 55408470 تماس بگیرند. 

انتهای پیام
captcha