اعلام اسامی برگزیدگان چهارمین دوره آموزش قاریان ممتاز غیر تهرانی
کد خبر: 4075525
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰
از سوی شورای عالی قرآن صورت گرفت؛

اعلام اسامی برگزیدگان چهارمین دوره آموزش قاریان ممتاز غیر تهرانی

اسامی برگزیدگان چهارمین دوره آموزش غیر حضوری قاریان ممتاز غیر تهرانی مربوط به تیرماه ۱۴۰۱ اعلام شد.

به گزارش ایکنا، دوره آموزش غیر حضوری ویژه قاریان ممتاز غیر تهرانی، برای چهارمین سال پیاپی با هدف ارتقا، حفظ و پرورش قاریان ممتاز کشور در حوزه‌های دانشی و مهارتی، برگزار شد.

این دوره پس از طی فراخوان خردادماه 1401 و ثبت‌نام تعداد زیادی از علاقه‌مندان با حضور ۸۶ نفر از قراء دارنده گواهی‌نامه تخصصی درجات سه و چهار طرح ارزیابی قاریان و همچنین قاریانی که نصاب فنی تلاوت ایشان در کمیته کارشناسی مورد تایید قرار گرفت، در پنج گروه با حضور اساتید ممتاز به صورت مجازی برپا شد.

جلسات آموزشی در این دوره، یک نوبت در ماه تشکیل می‌شود که یک بار به صورت ارتباط برخط و تصویری و بار دیگر به صورت ارسال فایل تلاوت و دریافت نکات اساتید است. در هر ماه هم قاریانی که بهترین عملکرد را در هر کدام از گروه‌های پنج‌گانه داشته باشند، تعیین و معرفی می‌شوند. در این دوره آقایان رضا محمدپور، علی قاسم‌آبادی، سعید بیژنی‌اول، حسن مختاری و علی‌اکبر کاظمی به عنوان مدرس مشارکت دارند.

برگزیدگان چهارمین دوره آموزش غیر حضوری مربوط به تیرماه ١۴٠١، روح‌الله آقایی از قم، یوسف قنبری از زنجان، جعفر ملک‌پور از مازندران، حمیدرضا شکری و مسعود صفری از همدان و علیرضا لطفی‌نیا از گیلان هستند.

این دوره تخصصی در سال جاری با مشارکت شورای عالی قرآن و مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha