برگزاری «سوگواره تکیه ملت» در ایام محرم و صفر
کد خبر: 4075645
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۵

برگزاری «سوگواره تکیه ملت» در ایام محرم و صفر

سوگواره «تکیه ملت» با هدف ترویج فرهنگ حسینی و عاشورایی در ایام محرم و صفر از سوی مدیریت فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزار می شود.

برگزاری «سوگواره تکیه ملت» در ایام محرم و صفربه گزارش ایکنا به نقل از پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، با عنایت به تجربیات و توانمندی‌های ارزشمند سرمایه‌های انسانی، امکانات و ظرفیت‌های مناطق و مراکز سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، این برنامه طی فراخوان عمومی از شهروندان، هیئت‌ها و تشکل‌های مذهبی مردمی فعال در حوزه نوجوان و جوان کلان‌شهر تهران درخواست می‌شود تا ایده‌های نو، خلاقانه و نیز الگوهای موفق اجرایی خود را با موضوع برپایی آیین‌های سوگواری در محرم و صفر به دبیرخانه سوگواره (مدیریت فرهنگی هنری منطقه 4، فرهنگسرای اشراق) ارسال کنند.

این برنامه در نظر دارد با دریافت ایده‌های نو، خلاقانه و ابتکاری و نیز معرفی الگوهای فعالیتی موفق، ضمن شناسایی و سازماندهی فعالان این حوزه در سوگ حسینی در مناطق 22 گانه کلان‌شهر تهران، با معرفی بهترین ها در دو بخش؛ ایده‌های نو و الگوهای اجرا شده موفق از آنان حمایت و پشتیبانی و در فعالیت‌های آنان تسهیلگری کند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 1837 تماس بگیرند و ایده‌های خود را به صفحه اینستاگرام eshragh.farhangsara ارسال کنند. فرهنگسرای اشراق واقع در تهران‌، تهرانپارس، فلکه دوم، انتهای خیابان جشنواره است.

انتهای پیام
captcha