مسابقه عکاسی با موضوع «شهید گمنام» در سوادکوه برگزار می‌شود
کد خبر: 4076160
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۸

مسابقه عکاسی با موضوع «شهید گمنام» در سوادکوه برگزار می‌شود

رئس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سوادکوه از برگزاری مسابقه عکاسی با موضوع «شهید گمنام، وداع، تشییع و خاکسپاری شهید خوشنام» در این شهرستان خبر داد.

حمید امینی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سوادکوهحمید امینی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سوادکوه، در گفت‌وگو ایکنا از مازندران، از مسابقه عکاسی با موضوع «شهید گمنام، وداع، تشییع و خاکسپاری شهید خوشنام» با محوریت شهید خوشنام پل سفید، روستای خرج «اردوگاه شهدای خرما کلا» در این شهرستان خبر داد. و گفت: این مسابقه از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سوادکوه و با همکاری مؤسسه آوای هنر شیرگاه و بخشداری زیراب، با هدف به تصویر کشیدن بیعت مردم ولایی شهرستان سوادکوه با شهدا و آرمان‌های انقلاب برگزار می‌شود.

وی با ارائه ابن مطلب که این مسابقه در دوبخش حرفه‌ای و موبایلی برگزار می‌شود افزود: علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه در هر بخش می‌توانند 5 اثر را که از کیفیت خوبی برخوردار باشد جهت شرکت در مسابقه به دبیرخانه ارسال کند.

امینی ادامه داد: از نظر برگزارکننده مسابقه، ارسال‌کننده عکس به عنوان صاحب اثر شناخته می‌شود و اگر غیر از آن باشد هیچ‌گونه مسئولیتی متوجه برگزار کننده نخواهد بود و صاحب اصلی عکس باید از راه قانونی اقدام کند. در این صورت اثر ارسالی از مسابقه خارج شده و موضوع بطور رسمی اعلام خواهد شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سوادکوه با ارائه این مطلب که یکی از شرایط برگزاری مسابقه این است که تصاویر ارسالی به دبیر خانه باید به شکل مستند باشد و از هرگونه مونتاژ که جنبه استنادی عکس را مخدوش می‌سازد پرهیز شود. خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند آثار خود را تا 21 مرداد ماه 1401 به همراه نام و نام خانوادگی و شماره تماس خود، به شماره واتس آپ 09122399980 ارسال کنند.

وی اظهار کرد: پس از داوری آثار رسیده به دبیرخانه توسط هیئت داوران در هر بخش  از 3 نفر از صاحبان اثر برتر تجلیل به عمل خواهد آمد و به آن‌ها جوایزی اهدا خواهد شد.

امینی در پایان با بیان این که در بخش حرفه‌ای به نفرات اول تا سوم به ترتیب هفت میلیون ریال، پنج میلیون ریال و سه میلیون ریال جایزه نقدی اهدا خواهد شد گفت: در بخش موبایلی نیز به نفرات اول تا سوم به ترتیب چهار میلیون ریال، سه میلیون ریال و دو میلیون ریال اهدا خواهد شد.

انتهای پیام
captcha