تمدید مهلت پیش ثبت نام زیارت اربعین تا روز جمعه
کد خبر: 4077141
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۰

تمدید مهلت پیش ثبت نام زیارت اربعین تا روز جمعه

معاون امور عتبات عالیات سازمان حج و زیارت با بیان اینکه تا عصر امروز 18 مردادماه بیش از یک میلیون و 200 هزار نفر در سامانه سماح پیش ثبت نام سفر اربعین را انجام داده‌اند، گفت: فرصت پیش ثبت نام تا روز جمعه 21 مردادماه تمدید شد.

تمدید مهلت پیش ثبت نام زیارت اربعین تا روز جمعه

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی سازمان حج و زیارت، حجت‌الاسلام صحبت‌الله رحمانی، معاون امور عتبات عالیات سازمان حج و زیارت با بیان اینکه پیش ثبت نام در سامانه سماح هنوز ادامه دارد، گفت: به‌دلیل استقبال مردم کشورمان و ایجاد فرصت مجدد برای متقاضیان سفر اربعین حسینی، زمان پیش ثبت نام که تا روز عاشورا بود، تا پایان وقت روز جمعه تمدید شد.

وی افزود: تاکنون بیش از یک میلیون و 200 هزار نفر پیش ثبت نام کرده‌اند و روند ثبت نام در فرصت باقی مانده شتاب بیبشتری می‌گیرد.

معاون امور عتبات عالیات سازمان حج و زیارت از متقاضیان خواست که پیش ثبت نام را به ساعات آخر موکول نکنند و تأکید کرد: قطعا زمان ثبت نام نهایی متقاضیان نیز در روزهای آتی اعلام خواهد شد تا به محض اتمام پیش ثبت نام، مرحله نام‌نویسی نهایی و اعزام‌های اربعین حسینی 1401 مشخص شود.

حجت‌الاسلام رحمانی تصریح کرد: متقاضیان حتما به نکات مطرح شده در سامانه سماح در خصوص دستورالعمل‌های تدوین شده بهداشتی، واکسیناسیون، نکات ضروری و .... توجه کنند.

انتهای پیام
captcha