شهدای مدافع حرم چتر امنیت را در کشور گشودند
کد خبر: 4077383
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۵

شهدای مدافع حرم چتر امنیت را در کشور گشودند

استاندار کردستان با اشاره به اینکه ولایت فقیه و شهدای دوران دفاع مقدس و مدافع حرم سرمایه‌های افتخارآمیز ما هستند، افزود: شهدای مدافع حرم به عنوان مشعل‌های فروزان و گوهرهای تابناک با اعتقاد رفتند و اجازه ندادن که خاکریز تکفیرها در شهرهای ما شکل بگیرد و امنیت را تا سواحل مدیترانه فراهم کردند و چتر امنیت را در کشور گشودند.

اسماعیل زارعی‌کوشا استاندار کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، اسماعیل زارعی‌کوشا استاندار کردستان امروز، ۱۹ مردادماه در مراسم افتتاحیه طرح عهد خدمت «اعزام گروه‌های جهادی به مناطق کم برخوردار» اظهار کرد: بنده به دلیل تعلق قلبی، علاقه و بهره‌مندی از آثار و برکات این جمع امروز در این مراسم شرکت کردم.

وی از اعلام آمادگی استانداری کردستان برای تعامل بیشتر جهت ارائه خدمات بهتر به مردم خبر داد و افزود: کارهای جهادی و فعالیت‌های جهادگرانه علاوه بر بهره‌های ظاهری، فواید معنوی بالاتری را دارند.

استاندار کردستان بیان کرد: کار و خدمت جهادی و در کل حفظ و احیای خدمت کردن به مردم بهره‌ایست که از اجرای خود کار اهمیت بیشتری دارد.

وی ادامه داد: امام حسین(ع) همواره در احادیث مکرری بر خدمت کردن و گره‌گشایی از مردم تأکید دارند و می‌فرماید:«از منت‌های خدا بر شما حاجت‌های مردم به سوی شماست».

زارعی‌کوشا افزود: این توفیقی است که انسان واسطه‌ای بین خدا و مردم بوده و بتواند گره‌ای از مشکلات مردم برداشته و قدم مثبتی در راه رفع مشکلات مردم بردارد.

وی در ادامه با تأکید بر اعتقاد قلبی به کار جهادی افزود: در طول دوران انقلاب و در هر جای کشور که کار با اعتقاد و روحیه جهادی صورت گرفته بسیج و سپاه افتخارآفرین بوده‌اند.

استاندار کردستان اظهار کرد: امیدواریم مسئولان و دست‌اندرکاران امر در ارگان‌ها و ادارات استان از این کارها و طرح‌های جهادی الگو بگیرند.

وی با اشاره به اینکه ولایت فقیه و شهدای دوران دفاع مقدس و مدافع حرم سرمایه‌های افتخارآمیز ما هستند، افزود: شهدای مدافع حرم به عنوان مشعل‌های فروزان و گوهرهای تابناک با اعتقاد رفتند و اجازه ندادن که خاکریز تکفیرها در شهرهای ما شکل بگیرد و امنیت را تا سواحل مدیترانه فراهم کردند و چتر امنیت را در کشور گشودند.

زارعی‌کوشا یادآور شد: امیدواریم خداوند به ما توفیق دهد تا زمانی که زنده هستیم در مسیر شهدای اسلام و مدافع حرم باشیم.

انتهای پیام
captcha