برداشتن تحریم‌ها، نشان‌دهنده اقتدار ایران است
کد خبر: 4079160
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۵

برداشتن تحریم‌ها، نشان‌دهنده اقتدار ایران است

نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کسانی که قصد داشتند با شدیدترین تحریم‌های فنی و تخصصی، ما را به زانو در بیاورند، پای میز مذاکره نشسته گفت: آنها آماده هستند تا تمام تحریم‌های زمان ترامپ را بردارند و این کار مهمی است که نشان از قدرت ایران اسلامی دارد.

برداشتن تحریم‌ها، نشان‌دهنده اقتدار ایران است

به گزارش ایکنا از سمنان، علی اصغر خانی، نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی، شب گذشته، 27 مرداد، در مراسم گرامیداشت ۹۵ شهید دفاع مقدس البرز شرقی در شاهرود با بیان اینکه بیشتر شهدای البرز شرقی در خط مقدم به شهادت رسیدند، گفت: به برکت خون شهدا در زمره امن‌ترین کشورها بوده زیرا شهدا از همه چیزشان گذشتند تا این کشور و مملکت و نظام سرپا بماند.

وی با بیان اینکه امروز بعد از چهار دهه از انقلاب مردم کماکان یاد و خاطرات دوران دفاع مقدس را گرامی می‌دارند و این نشان از قدرشناسی است اظهار کرد: شهدا تا آخرین قطره خون خود ایستادگی کرده و جسم‌شان را در مقابل تیر و ترکش دشمنان تا دندان مسلح قرار دادند.

خانی ادامه داد:  کسانی که قصد داشتند با شدیدترین تحریم‌های فنی و تخصصی، ما را به زانو در بیاورند، پای میز مذاکره نشسته و آماده شده‌اند که تمام تحریم‌های زمان ترامپ را بردارند و این کار مهمی است که نشان از قدرت ایران اسلامی دارد.

نماینده شاهرود و میامی در مجلس با بیان اینکه مشکلات اقتصادی در کشور وجود دارد و دردی که بر مردم است، با همه وجود درک می‌شود، یادآور شد: امروز می‌فهمیم که مردم چه سختی‌هایی را در مسائل اقتصادی تحمل می‌کند و به لطف خدا در ۴۳ سال انقلاب اسلامی هیچ زمانی را نداشتیم که سه قوه در کنار هم، رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی و استراتژی ایشان که کمک به مردم و کنار مردم بودن و برای حل مشکلات اقتصادی ایستادگی را نداشتیم.

خانی با اشاره به اینکه امروز قوا در کنار هم ایستاده‌اند تا مشکلات مردم حل شود، متذکر شد: گره‌های کور اقتصادی که به وسیله دشمنان ما زده شده، امروز توسط تیم قوی مسئولان با استراتژی رهبر معظم انقلاب اسلامی باز خواهد شد چرا که همه به دنبال پیاده کردن روشی هستند که مردم را از این وضعیت اقتصادی نجات دهند.

نماینده شاهرود و میامی در مجلس با بیان اینکه مسئولی که در راستای رفع مشکلات مردم حرکت نکند، در مسیر شهدا حرکت نخواهد کرد، متذکر شد: با توجه به همه مشکلات موجود در جامعه و علیرغم تمام دشمنی‌ها که از طرف دشمنان خارجی صورت می‌گیرد، مردم پشتیبان راه شهدا هستند و بعد از دو سال کرونایی، مراسم‌هایی از این دست، پرشور تر از سابق برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha