88 ویژه برنامه بسیج کارمندان در کردستان برگزار می‌شود
کد خبر: 4080342
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۳

88 ویژه برنامه بسیج کارمندان در کردستان برگزار می‌شود

مسئول بسیج کارمندان سپاه بیت‌المقدس استان کردستان از برگزاری 88 ویژه برنامه بسیج کارمندان به مناسبت هفته دولت در سطح استان کردستان خبر داد.

بسیج کارمندان

محمدرضا رمضان‌زاده، مسئول بسیج کارمندان سپاه بیت‌المقدس استان کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، پیروزی و تداوم مقتدرانه انقلاب اسلامی ایران را مرهون ایثار و از خودگذشتگی بزرگ‌ مردانی چون شهید رجایی و باهنر دانست و اظهار کرد: ملت ایران همچنان شهیدان رجایی و باهنر را به عنوان یار و یاور امام راحل(ره) و دولتمردان خدوم خود فراموش نکرده و یاد و خاطره آنان را زنده نگه داشته است.

وی افزود: شهیدان رجایی و باهنر در مدت کوتاه خدمتگزاری خود با ایمان، ساده‌زیستی و ولایت‌مداری، ماندگارترین خاطرات از ایثار و خدمت صادقانه برای ملت ایران به یادگار گذاشتند.

مسئول بسیج کارمندان سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با بیان اینکه باید همه ادامه‌دهنده راه شهدا باشیم، بیان کرد: سیره شهیدان رجایی و باهنر باید الگویی برای تمام مسئولان باشد چراکه با الگو قرار دادن بزرگانی چون شهید رجایی و باهنر می‌توان بسیار مؤثر در جهت خدمت‌رسانی به مردم گام برداشت.

وی در ادامه گفت: کارآمدی دستگاه‌های اجرایی یکی از اهداف بسیج کارمندان استان کردستان بوده است که با جدیت هرچه تمام دنبال خواهد شد که امیدواریم بتوانیم رضایتمندی مردم استان را فراهم کنیم.

رمضان‌زاده با اشاره به اینکه تحقق دولت اسلامی هدف غایی بسیج کارمندان بوده است، افزود: سعی ما این است تا با ظرفیت‌های موجود اقداماتی در این راستا در سطح استان صورت گیرد.

وی از برگزاری 88 ویژه برنامه بسیج کارمندان به مناسبت هفته دولت در سطح استان کردستان خبر داد و افزود: همایش تجلیل از کارمندان نمونه یکی از برنامه‌های شاخص بسیج کارمندان در هفته دولت است.

مسئول بسیج کارمندان سپاه بیت‌المقدس استان کردستان به برنامه‌های شاخص هفته دولت بسیج کارمندان اشاره و اظهار کرد: غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا، برگزاری یادواره شهدای کارمندان، برگزاری میز خدمت در مناطق محروم، برگزاری اردوهای جهادی و برگزاری مسابقات ورزشی از جمله برنامه‌های شاخص این هفته بوده است.

وی به برگزاری نشست‌های تحکیم بنیان خانواده ویژه کارمندان ادارات اشاره کرد و افزود: این نشست‌ها با موضوعات عفاف و حجاب و ارتقای فرهنگ اداری با محوریت وجدان کاری، مسئولیت‌پذیری، انضباط کاری در این هفته برگزار خواهد شد.

رمضان‌زاده یادآور شد: مشارکت کارمندان در پویش نذر خون، جمع‌آوری کمک‌های مؤمنانه برای خرید یخچال و برگزاری میز خدمت در مصلی‌های نماز جمعه از دیگر برنامه‌های اجرایی بسیج کارمندان در این هفته است.‌

انتهای پیام
captcha