خط انتقال آب به همدان کامل شد
کد خبر: 4080405
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۲

خط انتقال آب به همدان کامل شد

استاندار همدان با بیان اینکه خط انتقال آب به همدان کامل شده و شیرآلات در حال اتصال است، گفت: ظرف یک یا دو هفته آینده انتقال آب به همدان انجام خواهد گرفت.

خط انتقال آببه‌ گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی استانداری همدان، علیرضا قاسمی فرزاد، استاندار همدان اظهار کرد: آب شرب همدان از سد اکباتان تأمین می‌شد که به علت کاهش بارش‌ها امسال به شدت اُفت میزان آب در این حوزه داشتیم.

وی تصریح کرد: طرحی که از ۱۷ سال پیش بعد از سفر مقام معظم رهبری به همدان مورد تصویب قرار گرفته بود و در این ۱۷ سال، ۴۰ درصد پیشرفت داشت در دولت سیزدهم مورد توجه قرار گرفت و طی این چند ماه به سرعت کار در حال انجام بوده و کارهای نهایی در حال انجام است.

استاندار همدان با بیان اینکه خط انتقال آب به همدان کامل شده و شیرآلات در حال اتصال است، افزود: ظرف یک یا دو هفته آینده انتقال آب به همدان انجام خواهد گرفت.

قاسمی‌فرزاد یادآور شد: این کار به‌صورت شبانه‌روزی در حال انجام است و البته این یک خط رینگ تکمیل اتصال در شهر است که قبلاً بین دو بخش شرق و غرب شهر متصل نبود اما با انتقال آب به همدان این خط ۱۵ کیلومتر هم که ظرف هفته گذشته شروع شده تا پایان هفته تکمیل می‌شود.

انتهای پیام
captcha