برگزاری همایش ملی «تحقیقات کاربردی در حوزه قرآن و حدیث» در شاهرود
کد خبر: 4080408
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۰

برگزاری همایش ملی «تحقیقات کاربردی در حوزه قرآن و حدیث» در شاهرود

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم و قرآن کریم از برگزاری همایش ملی تحقیقات کاربردی در حوزه قرآن و حدیث در دانشکده علوم قرآنی شاهرود خبر داد.

برگزاری همایش ملی «تحقیقات کاربردی در حوزه قرآن و حدیث» در شاهرود

داود صائمی، عضو هیئت علمی دانشگاه علوم و قرآن کریم در گفت‌وگو با ایکنا از سمنان، از برگزاری همایش ملی تحقیقات کاربردی در حوزه قرآن و حدیث با محورهای سبک زندگی، اخلاق و تعلیم و تربیت، روش‌شناسی و سلامت توسط دانشکده علوم قرآنی شاهرود در سطح ملی خبر داد.

وی ادامه داد: از کلیه علاقه‌مندان و پژوهشگران دعوت می‌شود تا مقالات خود را حداکثر تا تاریخ 15 مهرماه سال جاری از طریق ایمیل همایش به نشانی ‌Tahghighat.qh@quran.ac.ir ارسال نمایند.

صائمی با اشاره به اینکه علاقه‌مندان جهت اطلاع از شیوه نگارش مقالات به لینک مراجعه نمایند افزود: http://arq.quran.ac.ir/journal/authors.noteبابت داوری مقالات در زمان ارسال مقاله مبلغ 50 هزار تومان و بابت پذیرش نهایی و اعطای گواهی مبلغ 200 هزار تومان دریافت خواهد شد.

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم و قرآن کریم  متذکر شد: مقالات پذیرش شده در قالب چاپ در مجموعه مقالات یا مجلات معتبر دانشگاهی منتشر خواهد شد.

این مدرس دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم با اشاره به اینکه مدل دومین همایش مقاله‌محور است گفت: به دلیل استقبال زیاد پژوهشگران و تقاضا در جهت تمدید مهلت ارسال مقالات پژوهشگران تا ۱۵ مهر فرصت دارند تا مطالب کاربردی خود را با محوریت ۴ موضوع که ذکر شد به ایمیل مذکور ارسال کنند.

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم و قرآن کریم متذکر شد: این همایش ۲ بار داوری می‌شود داوری اولیه و داوری نهایی و پس از آن مقالات وارد کمیته علمی شده و مقالات برگزیده در مجلات دانشگاه چاپ و دارای کد ISC شده و در سایت نور مک و علم نت نیز نمایه خواهند شد.

انتهای پیام
captcha