بیست‌ویکمین شماره نشریه کساء منتشر شد + دانلود
کد خبر: 4080506
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۷

بیست‌ویکمین شماره نشریه کساء منتشر شد + دانلود

بیست‌ویکمین شماره نشریه گاهنامه کساء با هدف اطلاع‌رسانی اخبار و فعالیت‌های مدارس دانشجویی ابرار و اهل بیت(ع) در مردادماه 1401 منتشر شد.

نشریه کساءبه گزارش ایکنا، بیست‌ویکمین شماره نشریه گاهنامه کساء با هدف اطلاع‌رسانی اخبار و فعالیت‌های مدارس دانشجویی ابرار (علوم اجتماعی) و دانشجویی اهل بیت(ع) (خانواده) مجمع مدارس دانشجویی قرآن و عترت دانشگاه تهران در ماه مرداد 1401 منتشر شد.

این گاهنامه به سردبیری مدارس علوم اجتماعی و خانواده به کوشش سمیه افشار، مریم کوچک‌زاده و ياسمن آصفی منتشر شد.

در این شماره مطالبی در عناوین آغاز دوره تربیت مربیان خانواده، جلسه هم‌فکری و هم‌افزایی با مدارس علوم انسانی و سفیران، نشست مجازی با یکی از اعضای فعال مدرسه مجازی، اعلام وضعیت درباره طرح پیشنهادی ساماندهی تدبر، همکاری با کانون فرهنگی ـ تبلیغی روضه الشهدا و ... درج شده است.

در نشریه کساء درباره دوره تربیت مربیان خانواده، آمده است: «مدرسه خانواده در تیرماه 1401 در تدارک برگزاری دوره تربیت مربیان خانواده به صورت حضوری و برخط بود، در این دوره جلسات با موضوع ارائه و پرسش و پاسخ پیرامون طرح‌های مکتوب خانوادگی در حال برگزاری است و دوره‌های برون‌خط نیز بر اساس بعضی از کتب سیر مطالعاتی همچون ساختار وجودی انسان، کتاب ساختار وجودی جامعه، کتاب تدبر در ساحت بیت و ... توسط اعضای مدارس علوم اجتماعی و خانواده ضبط و تهیه شده است. همچنین در این طول دوره، کارگاه‌هایی با موضوع مخاطب‌شناسی، مهارت‌های مربی‌گری، طرح درس‌نویسی و ... نیز برگزار می‌شود.»

دریافت بیست‌ویکمین شماره گاهنامه کساء

انتهای پیام
captcha