جلسه آنلاین تفسیر موضوعی قرآن در هامبورگ
کد خبر: 4080984
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۷
ویژه بانوان برگزار می‌شود؛

جلسه آنلاین تفسیر موضوعی قرآن در هامبورگ

واحد بانوان مرکز اسلامی هامبورگ جلسه آنلاین تفسیر موضوعی قرآن ویژه بانوان به صورت هفتگی برگزار می‌کند.

به گزارش ایکنا، مرکز اسلامی هامبورگ اعلام کرد: واحد بانوان این مرکز کلاس‌های سه ماهه خود را از تاریخ جمعه 2 سپتامبر(11 شهریورماه) تا 30 نوامبر 2022 (نهم آذرماه سال جاری) با موضوعات خودشناسی، تفسیر قرآن و اطلاعات پزشکی و روانشناسی برگزار می‌کند.

طبق برنامه اعلام‌شده، دوشنبه‌ها کلاس پالایش روان از ساعت 15 تا 16 به وقت هامبورگ، سه شنبه‌ها آموزش زبان انگلیسی ساعت 15 تا 16، چهارشنبه‌ها تفسیر موضوعی قرآن ساعت 15 تا 16 و جمعه‌ها اطلاعات پزشکی، ساعت 15 تا 16 برگزار خواهد شد.

جلسه اطلاعات پزشکی شامل اطلاعاتی درباره کووید 19، توصیه‌های تغذیه‌ای، دیابت، فشارخون بالا، افسردگی، قلب و عروق، دستگاه گوارش، آرتروز، ستون فقرات، بیماری‌های سرطانی، سرگیجه، آلرژی و ویتامین‌درمانی است.

جلسه ویژه ماه سپتامبر در حوزه روانشناسی نیز پنج‌شنبه، هشتم سپتامبر(17 شهریورماه) از ساعت 11 تا 12:30 دقیقه با حضور «آتنا سازگار»، روانشناس و روان درمانگر، با موضوع «عبور از افسردگی» برگزار خواهد شد.

بانوانی که مایل به شرکت در کلاس‌های آنلاین یادشده هستند نام، نام خانوادگی و شماره تلفن و آیدی اسکایپ خود را برای ثبت‌نام از طریق تلگرام به آی دی «‌@mashreghi77‌» ‌‌اعلام و مبلغ 30 یورو حق عضویت پرداخت کنند.

افرادی هم که از ایران مایل به شرکت در کلاس‌ها هستند، می‌توانند به صورت ماهیانه با پرداخت 300 هزار تومان در تمامی کلاس‌های یادشده به مدت سه ماه شرکت کنند.

خبرنگار: روح‌انگیز انوشی

انتهای پیام
captcha