نشست مجازی «آشنایی با نظام خانوادگی در اسلام» برگزار می‌شود
کد خبر: 4081547
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۲

نشست مجازی «آشنایی با نظام خانوادگی در اسلام» برگزار می‌شود

دوره آشنایی نظامند با نظام خانوادگی در اسلام با محوریت آثار استاد شهید مرتضی مطهری از سوی مؤسسه اندیشه‌ورزان فرهنگ قرآنی برگزار می‌شود.

دوره آشنایی نظامند با نظام خانوادگی در اسلاممطهر پارسا، مدیر مؤسسه اندیشه‌ورزان فرهنگ قرآنی در گفت‌وگو با ایکنا ضمن بیان این مطب گفت: دوره آشنایی نظامند با نظام خانوادگی در اسلام با محوریت آثار استاد شهید مرتضی مطهری با هدف پاسخگویی به محوری‌ترین سؤالات مطرح شده در زمینه‌های اعتقادی به صورت آنلاین برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دوره فوق در چهار مرحله با موضوعاتی چون انسان‌شناسی، زن و خانواده، تربیت فردی و اجتماعی و مباحث ‌مربوط به انقلاب اسلامی و جهاد تبیین برپا خواهد شد، اظهار کرد: مرحله اول این دوره، اواسط تیرماه تشکیل شد و مرحله دوم دوره آموزشی از روز گذشته، ششم شهریورماه آغاز شده است.

پارسا با تأکید بر اینکه دوره روزهای یکشنبه و چهارشنبه، ساعت 17:30 در بستر فضای مجازی تشکیل خواهد شد، اضافه کرد: مرحله دوم این دوره به مدت 10 جلسه و با پاسخ به مسائل و شبهاتی چون عدالت جنسیتی، تساوی حقوق زن و مرد، چرایی نصف بودن دیه و ارث زنان، تعدد زوجات و ازدواج موقت همراه است.

وی با اشاره به تدریس سجاد مهدی‌زاده، عضو هیئت علمی دانشگاه امام صادق(ع) در این دوره، تأکید کرد: مباحث ارائه شده در کلاس ضبط می‌شود و به صورت آفلاین، در قالب فایل‌های صوتی در اختیار شرکت‌کنندگان قرار می‌گیرد.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق پیام‌رسان واتساپ با شماره 09363786857 در ارتباط باشند یا با شماره 44442724 -021 تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha