دستاوردها و پیشرفت‌های نظام برای مردم بازگو شود
کد خبر: 4082254
تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۳

دستاوردها و پیشرفت‌های نظام برای مردم بازگو شود

امام‌جمعه اهر گفت: در عمر با برکت انقلاب اسلامی پیشرفت‌ها و خدمات فراوانی در شهرها و روستاهای کشور انجام شده و ضروت دارد این دستاوردها به صورت واقعی برای مردم بازگو و تبیین شود.

حجت الاسلام حاجی زاده، امام جمعه اهربه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام جواد حاجی‌زاده، امام‌جمعه اهر، امروز، نهم شهریورماه، در جمع مسئولان شهرستان اهر، گفت: در عمر با برکت انقلاب اسلامی پیشرفت‌ها و خدمات فراوانی در شهرها و روستاهای کشور انجام شده و لازم است این دستاوردها به صورت واقعی برای مردم بازگو و تبیین شود. 

وی بیان حقایق و واقعیت‌ها را عاملی در توسعه و پیشرفت جامعه برشمرد و افزود: بهترین وسیله تبیین عبارت از بیان واقعیت‌ها بدون اغراق، تندروی و کندروی که مسئولان باید به این امر توجه ویژه داشته باشند. 

امام‌جمعه اهر گفت: تنها راه نجات انسان از هرگونه انحرافات اعتقادی، فکری، مسائل تربیتی، اخلاقی و … توکل به خدا و استناد از قرآن و سخنان ائمه اطهار ماست.

وی در ادامه توجه به نسل جوان و بکارگیری این قشر پویا و نخبه جامعه در امور کشور را بسیار مهم برشمرد و افزود: جهاد علمی کشور باید همچنان تقویت شود و جوانان به‌صورت دانش‌بنیانی مسائل را به پیش ببرند و طبق تعبیر مقام معظم رهبری، اگر بخواهیم کارها و مشکلات حل شود، باید جوانان متعهد در میدان باشند.

حاجی‌زاده همچنین حل مشکلات شغلی، مسکن و معیشت جوانان را اولویت کاری مسئولان برشمرد و از خانواده‌ها و والدین جوانان نیز خواست از هرگونه تشریفات و تجمل‌گرایی در ازدواج جوانان پرهیز کنند.

امام‌جمعه اهر گفت: به برکت خون شهدا و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، ایران اسلامی در نقطه اوج پیشرفت قرار دارد و هر روز بیش از گذشته در مسیر اقتدار و شکوفایی گام بر می‌دارد و با حرکت به جلو راه خود را ادامه می‌دهد.

وی در ادامه جولان سگ‌‌های ولگرد در سطح شهر را علاوه بر ایجاد منظره نامناسب شهری و ترس و هراس برای همشهریان، باعث به مخاطره افتادن بهداشت عمومی و انتقال ویروس‌ها و بیماری‌های مضر از حیوان به انسان بیان کرد که باید هرچه سریع به این مشکل رسیدگی شود. 

امام‌جمعه اهر همچنین با انتقاد از سگ گردانی توسط برخی از همشهریان در سطح شهر، این مسئله را در شئونات مسلمان شیعه ندانست و آن را نوعی غرب‌زدگی برشمرد و گفت: اجازه ندهید این فرهنگ غربی وارد جامعه اسلامی ما شود. 

انتهای پیام
captcha