پیکر رئیس سابق ستاد اقامه نماز یزد تشییع شد
کد خبر: 4082302
تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۰

پیکر رئیس سابق ستاد اقامه نماز یزد تشییع شد

در مراسمی با حضور اقشار مختلف مردم و توسط نماینده ولیفقیه در استان و امام جمعه یزد نماز میت بر پیکر رئیس سابق ستاد اقامه نماز یزد اقامه و بر دستان مردم تا میدان امیرچقماق تشییع شد.

تشییع پیکر رئیس سابق ستاد اقامه نماز یزدبه گزارش ایکنا از یزد، در مراسمی، امروز، 9 شهریورماه و در محل مسجد حظیره با حضور اقشار مختلف مردم و توسط آیت‌الله ناصری نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد نماز میت بر پیکر حجت‌الاسلام و المسلمین نبی‌پور، رئیس سابق ستاد اقامه نماز استان یزد اقامه و بر دستان مردم تا میدان امیرچقماق یزد تشییع شد.

مراسم تشییع و خاکسپاری نیز عصر امروز از حوزه علمیه میبد به سمت امامزاده سید صدرالدین قنبر و سپس گلزار شهدای بشنیغان برگزار خواهد شد.

یادآور می‌شود مراسم یادبودی فردا صبح از ساعت 7:30 صبح در مسجد روضه محمدیه توسط بیت شهید محراب آیت‌الله صدوقی و همچنین عصر همان روز از ساعت 17:30 در جوار آرامگاه ابدی این عالم وارسته برگزار می‌شود. مراسم ختمی نیز روز جمعه از ساعت 9 الی 11 توسط دفتر آیت‌الله اعرافی، امام جمعه میبد با حضور اقشار مختلف مردم در امامزاده سید صدرالدین قنبر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha