هیچ نیرویی قادر به از بین بردن وحدت در یمن نیست
کد خبر: 4083260
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۴
رئیس شورای عالی سیاسی یمن تأکید کرد:

هیچ نیرویی قادر به از بین بردن وحدت در یمن نیست

رئیس شورای عالی سیاسی یمن نسبت به اقدام ائتلاف متجاوز به یمن در جلوگیری از ورود کشتی‌های سوخت به این کشور هشدار داد و گفت: تا زمانی که ارتش یمن آماده تحمل سختی‌ها و مشکلات است، هیچ نیرویی قادر به از بین بردن وحدت نخواهد بود.

به گزارش ایکنا، به نقل از العالم، مهدی المشاط، رئیس شورای عالی سیاسی یمن تأکید کرد: انسجام جبهه داخلی ما ایجاب می‌کند که همواره پایداری خود را ادامه دهیم و برای حرکت رو به جلوی کشور تلاش کنیم.

رئیس شورای عالی سیاسی در سخنانی در مراسم افتتاحیه پروژه مقاومت ملی، تهدید کرد: اگر کشتی‌های سوخت‌ وارد نشود، با اعضای شورای عالی سیاسی رایزنی می‌کنیم تا تصمیم مقتضی اتخاذ شود.

وی خطاب به شهروندان یمنی گفت: ما در کنار شما خواهیم بود زیرا شما سزاوار بهترین‌ها هستید؛ ما سخت تلاش می‌کنیم تا به هر چیزی که به شما خدمت می‌کند، برسیم.

الشماط با بیان اینکه جنگ هنوز تمام نشده است، بلکه به صورت چندگانه ادامه دارد و سلاح مقابله با آن در این مرحله آگاهی است، افزود: خداوند به ما وعده داده است که کشورمان را حفظ کنیم و از وحدت و استقلال آن محافظت کنیم تا حاکمیت کامل آن را به دست آوریم.

وی با تأکید بر اینکه تا زمانی که ارتش یمن آماده تحمل سختی‌ها و مشکلات است، هیچ نیرویی قادر به از بین بردن وحدت نخواهد بود، تصریح کرد: تمامی اقدامات قدرت‌های خارجی، اقدامات اشغالگرانه تلقی می‌شود که فاقد اعتبار و مشروعیت است و ما آن را توجیهی برای ادامه جهاد خود تا آزادی کل کشورمان می‌دانیم.

رئیس شورای عالی سیاسی یمن خطاب به فریب‌خوردگان گفت: باب بخشش هنوز باز است، به مسیر صحیح بازگردید. جاه‌طلبی‌های متجاوزان و اشغالگران در این زمان بیش از هر زمان دیگری آشکار شده است.

انتهای پیام
captcha