رئیس پارک علم و فناوری استان اردبیل منصوب شد
کد خبر: 4083636
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۸

رئیس پارک علم و فناوری استان اردبیل منصوب شد

طی حکمی از سوی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، دکتر یوسف عباس‌پور عضو هیئت علمی دانشگاه محقق اردبیلی به عنوان رئیس پارک علم و فناوری استان اردبیل منصوب شد.

انتصاببه گزارش ایکنا از اردبیل، طی حکمی از سوی دکتر محمدعلی زلفی کل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، دکتر یوسف عباس پور عضو هیئت علمی دانشگاه محقق اردبیلی به عنوان رئیس پارک علم و فناوری استان اردبیل منصوب شد.

در متن حکم انتصاب دکتر محمد علی زلفی گل خطاب به دکتر یوسف عباس‌پور رئیس پارک علم و فناوری استان اردبیل آمده است:

با سلام و احترام؛

پس از حمد خدا، درود و صلوات بر محمد و آل محمد(ص)، نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجربه جنابعالی  و با عنایت به پیشنهاد معاون محترم فناوری و نوآوری،  به موجب این حکم به مدت 4 سال به سمت رئیس پارک علم و فناوری استان اردبیل منصوب می‌شوید.

امید است با توجه به ر اهبردهای اساسی دولت مردمی  نقشی شایسته در تحقق اهداف نظام علم، فناوری و نوآوری به‌ویژه  توسعه پارک و مراکز رشد و حل مشکلات پیش روی شرکت‌ها و مؤسسات دانش بنیان مستقر در پارک ایفا نمایید.

امید است با استعانت از خدای سبحان، درایت جنابعالی و همکاری و همراهی با سایر رؤسای دانشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری، نقشی شایسته در تحقق اهداف نظام علم و فناوری و ارتقای عملکرد این حوزه ایفا نمایید.

گفتنی است دکتر یوسف عباسپور گیلانده متولد  1356، دارای دکتری تخصصی مهندسی مکانیک ماشین‌های کشاورزی از دانشگاه تهران و استاد دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه محقق اردبیلی است، از سوابق اجرایی وی می‌توان به فعالیت به عنوان مدیر گروه مهندسی ماشین‌های کشاورزی، معاون آموزشی دانشکده کشاورزی و  مدیریت امور پژوهشی دانشگاه محقق اردبیلی اشاره کرد.

انتهای پیام
captcha