مصوبات سفر رئیس‌جمهور و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به اردبیل پیگیری می‌شود
کد خبر: 4083891
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۲

مصوبات سفر رئیس‌جمهور و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به اردبیل پیگیری می‌شود

معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: پیگیر مصوبات سفر رئیس‌جمهور و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به استان اردبیل هستیم و در این زمینه تمام تلاش خود را برای حل مشکلات قرآنی روستای سوها نمین به‌کار خواهیم گرفت.

دیدار معاون قرآن و عترت با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، علیرضا معاف، معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، ۱۶ شهریورماه، در دیدار با نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در اردبیل اظهار کرد: پیگیر مصوبات سفر رئیس‌جمهور و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به استان اردبیل هستیم و در این زمینه تمام تلاش خود را برای حل مشکلات قرآنی روستای سوها نمین به‌کار خواهیم گرفت.

وی بیان کرد: تکمیل پروژه تالار شهر اردبیل به عنوان بزرگترین پروژه فرهنگی و هنری استان اردبیل، تکمیل و تجهیز مجتمع‌های فرهنگی و هنری شهرستانهای استان، تخصیص و ارتقای اعتبارات فرهنگی و هنری و ثبت روستای سوها به عنوان روستای قرآنی از اهم مواردی است که در این سفر پیگیری خواهد شد.

معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: تمام سعی و تلاش ما بر این است تا بتوانیم مشکلات و موانع موجود را برطرف کرده و شاهد تحقق اهداف مورد نظر در استان باشیم و سفر پربار و پربرکتی در استان رقم بخورد.

انتهای پیام
captcha