مرز بیله‌سوار برای ورود زائران اربعین بازگشایی شد
کد خبر: 4084153
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۳

مرز بیله‌سوار برای ورود زائران اربعین بازگشایی شد

مدیر‌کل امور امنیتی، انتظامی، اتباع و مهاجرین خارجی استانداری اردبیل با بیان اینکه مرز بیله‌سوار برای ورود زائران اربعین از کشورهای خارجی بازگشایی شد، گفت: در هیچ مقطعی برای ورود و خروج اتباع جمهوری آذربایجان از مرزهای استان محدویتی نداشته‌ایم.

زائران اربعین حسینیبه گزارش ایکنا از اردبیل، علی محبوبی‌پور، مدیر‌کل امور امنیتی، انتظامی، اتباع و مهاجرین خارجی استانداری اردبیل، ۱۷ شهریورماه، در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار کرد: در حال حاضر مرز بیله‌سوار برای ورود زائران امام حسین(ع) باز است و تصمیمات مقامات کشوری نیز عدم ورود و خروج برای پیشگیری از بیماری کرونا بوده است که در این زمینه نیز هماهنگی‌ها و پیگیری‌های لازم به عمل آمده است.

وی بیان کرد: در هیچ مقطعی برای ورود و خروج اتباع جمهوری آذربایجان از مرزهای استان محدویتی وجود ندارد و در حال حاضر نیز هیچ محدودیتی برای اتباع جمهوری آذربایجان ایجاد نکرده‌ایم بلکه اقدامات لازم برای استقبال از آن‌ها در دستور کار قرار گرفته و امیدواریم بدون هیچ مشکلی ورود و خروج اتباع جمهوری آذربایجان رقم بخورد.

مدیر‌کل امور امنیتی، انتظامی، اتباع و مهاجرین خارجی استانداری اردبیل گفت: هیچ محدودیتی در ارتباط با پیاده‌روی و سفر زائران امام حسین(ع) از کشور جمهوری آذربایجان وجود ندارد و در این زمینه تصمیمات مسئولان کشوری مبنی بر تشدید نظارت‌ها بر ورود و خروج اتباع در طول 2 ماه اخیر به دلیل عدم تردد و حضور اتباع جمهوری آذربایجان است.

محبوبی‌پور تصریح کرد: تمهیدات لازم در راستای ورود خروج اتباع جمهوری آذربایجان به کار گرفته شده و درصدد هستیم بدون مشکلی در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهیم که این مسئله به نوبه خود حائز اهمیت و اساسی است.

وی اظهار کرد: تمام سعی و تلاش ما بر این است که مراسمات اربعین حسینی به بهترین نحو و بدون مشکل برگزار شود و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

انتهای پیام
captcha