کمک ۸۶ میلیارد تومانی کمیته امداد به معیشت مددجویان یزدی
کد خبر: 4084914
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۹

کمک ۸۶ میلیارد تومانی کمیته امداد به معیشت مددجویان یزدی

مدیرکل کمیته امداد استان یزد از پرداخت ۸۶ میلیارد تومان کمک‌معیشت به بیش از ۲۲ هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان یزد در پنج ماهه ابتدایی سال خبر داد.

محمد شجاعان، مدیرکل کمیته امداد یزدبه گزارش ایکنا از یزد، به نقل از روابط‌عمومی کمیته امداد، محمد شجاعان، مدیرکل کمیته امداد استان یزد، با بیان اهمیت تأمین حداقل نیازهای معیشتی خانواده‌های تحت حمایت به‌عنوان یکی از اولویت‌های اصلی خدمت‌رسانی اظهار کرد: طی پنج ماهه ابتدایی امسال ۸۶ میلیارد تومان کمک‌معیشت به بیش از ۲۲ هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان یزد پرداخت‌ شده است.

وی با اشاره به میزان کمک‌معیشت پرداختی به خانوار تحت حمایت این نهاد افزود: خانوار یک‌نفره تحت حمایت این نهاد ماهیانه ۴۲۰ هزار تومان، دونفره ۶۰۰ هزار تومان، سه‌نفره ۸۴۰ هزار تومان، چهار نفره  یک میلیون و هشتادهزار تومان و پنج‌نفره به بالا یک میلیون و 320 هزار تومان کمک‌معیشت دریافت کرده‌اند.

مدیرکل کمیته امداد استان یزد یادآور شد: معیشتی که به‌صورت ماهیانه به مددجویان پرداخت می‌شود ترکیبی از کمک‌معیشت تخصصی کمیته امداد و کمک واریزی از محل هدفمندی یارانه‌ها است و مددجویان حمایت تحت علاوه بر این کمک‌ها یارانه دولت و یارانه معیشتی را نیز دریافت می‌کنند.

انتهای پیام
captcha