شهرک امام حسن مجتبی(ع)؛ آماده استقبال از زائران اربعین
کد خبر: 4085073
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۴

شهرک امام حسن مجتبی(ع)؛ آماده استقبال از زائران اربعین

مدیریت شهرک امام حسن مجتبی(ع) وابسته به آستان مقدس حسینی از آغاز طرح خدمات‌رسانی این شهرک به زائران اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آستان مقدس حسینی، مدیریت شهرک امام حسن مجتبی(ع) وابسته به حرم مطهر حسینی اعلام کرد: این شهرک طرح خدمات‌رسانی گسترده خود به زائران اربعین حسینی را آغاز کرده است.

حسین الباردوی، مدیر این شهرک در گفت‌وگویی تصریح کرد: این شهرک در چارچوب برنامه خدمات‌رسانی به زائران، سالن‌هایی را برای خواب و استراحت زائران مجهز به دستگاه‌های تهویه بزرگ تدارک دیده است.

وی اضافه کرد: علاوه بر این چادرهایی در دو جانب خیابان اصلی شهر برپا شده و خدمات مختلفی برای شست‌و‌شوی لباس، نگهداری خودرو و دوختن لباس‌ها و کیف‌ها فراهم شده است. به گفته وی در این شهرک روزانه سه وعده غذایی به زائران ارائه و همچنین آب، میوه، چای و شیرینی و خدمات دیگر نیز برای زائران فراهم شده است.

البارودی افزود: علاوه بر این خدمات بهداشتی و درمانی، بیمارستان 50 تخته شامل اتاق عمل، آزمایشگاه رادیوگرافی و داروخانه نیز برای زائران اربعین حسینی تدارک دیده شده است.  علاوه بر این در طی ایام زیارت اربعین اینترنت رایگان نیز در این شهر به زائران ارائه خواهد شد همچنین امکان ارتباط رایگان بین‌المللی نیز وجود دارد.

حرم مطهر حسینیه دارای سه شهرک ویژه برای زائران است، شهرک امام حسن مجتبی(ع) یکی از این سه شهرک و در جاده کربلا به نجف اشرف واقع شده است.  

انتهای پیام
captcha