رفع مشکلات مرزها؛ زائران سفر خود را انجام دهند
کد خبر: 4085523
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۶

رفع مشکلات مرزها؛ زائران سفر خود را انجام دهند

رئیس ستاد مرکزی اربعین از روان بودن حمل و نقل زائران به کشور عراق خبر داد و اعلام کرد: به کسانی که قصد سفر به عتبات عالیات و شرکت در مراسم اربعین را دارند توصیه می‌کنیم سفر خود را انجام دهند.

مشکلات مرزها، زائران خارجی اربعین و حمل و نقل رفع شده است

به گزارش ایکنا، سید مجید میراحمدی، رئیس ستاد مرکزی اربعین در خصوص آخرین اخبار مراسم اربعین، اعلام کرد: اکنون هم در بحث ورود زائران به کشور و هم در اعزام آنها به عتبات عالیات مشکلی نداریم و تردد در مرزها به سهولت انجام می‌شود.

میراحمدی اعلام کرد: شرایط و امکانات خوبی در مرزها برای پذیرایی از زائران مهیاست و به کسانی که قصد سفر به عتبات عالیات و شرکت در مراسم اربعین را دارند توصیه می‌کنیم سفر خود را انجام دهند. همچنین مشکل اعزام زائران افغانستانی و پاکستانی نیز با همکاری دولت عراق برطرف شده است.

وی از رضایت زائران اربعین از شرایط موجود خبر داد و به زائران اطمینان داد در پایانه‌های مرزی وسایل حمل و نقل عمومی مهیاست. همچنین در جاده‌ها ترافیک روان است و مشکلی برای تردد وجود ندارد.

یادآوری می‌شود؛ تاکنون حدود سه میلیون زائر ایرانی وارد عراق شده‌اند و بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر نیز پس از زیارت به کشور بازگشته‌اند.

انتهای پیام
captcha