دانشگاه علوم پزشکی اراک؛ مجری طرح آزمایشی کرسی‌های نظریه‌پردازی در کشور
کد خبر: 4085692
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۲

دانشگاه علوم پزشکی اراک؛ مجری طرح آزمایشی کرسی‌های نظریه‌پردازی در کشور

معاون شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور گفت: قرار است کرسی‌های ترویجی، تخصصی و نظریه پردازی در حوزه علوم پزشکی نیز انجام شود.

اراک، میزبان کرسی های ترویجی

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک، علی مسگر، معاون شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور، در جریان سفر به اراک در دیدار با علیرضا امانی، سرپرست و اعضاء هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی این شهرستان، با اشاره به برگزاری کرسی‌های ترویجی، تخصصی و نظریه‌پردازی در حوزه علوم پزشکی، بیان کرد: خوشبختانه در این جلسه مشخص شد سرپرست و برخی معاونان نظرات کارشناسی شده‌ای در این خصوص دارند.

وی افزود: هیئت حمایت از کرسی‌های نظریه‌پردازی با مأموریت‌های جدیدی که پیدا کرده، رشته‌ها و حوزه‌های دیگری به غیر از علوم انسانی، معارف دینی و هنر را نیز دنبال می‌کند که از جمله آنها حوزه علوم پزشکی، علوم پایه، فنی و مهندسی است.

مسگر بیان کرد: در حوزه علوم پزشکی در ابتدای امر 5 دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، اراک، جهرم، اصفهان و یاسوج انتخاب و به عنوان طرح آزمایشی برگزیده شدند. انتخاب دانشگاه علوم پزشکی اراک در این زمینه با توجه به ظرفیت و پتانسیل و وجود همت خوب و عالی در اعضای هیات رئیسه انتخاب درستی بوده و امیدوارم گام موثری در آغاز کرسی‌های ترویجی، تخصصی و نظریه‌پردازی در این شهرستان و در نتیجه در کل کشور برداشته شود.

انتهای پیام
captcha