راهپیمایی اربعین نشانه استکبارستیزی و مقابله با ظلم است
کد خبر: 4085977
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۷

راهپیمایی اربعین نشانه استکبارستیزی و مقابله با ظلم است

امام جمعه کرمانشاه گفت: راهپیمایی بزرگ اربعین امام حسین(ع) نشانه استکبارستیزی و مقابله با ظلم است.

آیت‌الله مصطفی علما امام جمعه کرمانشاه

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر کرمانشاه با اشاره به اینکه حضرت زینب(س) با استفاده از جهاد تبیین توانست قیام عاشورا و فلسفه قیام امام حسین(ع) را زنده نگاه دارند و به نسل بعد انتقال دهند، اظهار کرد: حضور میلیونی مسلمانان در راهپیمایی بزرگ اربعین نشان دهنده لبیک به سخنان، رفتار و منش و آزادی خواهی حضرت سیدالشهدا(ع) است.

وی به بازگشایی مرز خسروی نیز اشاره و با تقدیر از مسئولان استانی و کشور، افزود: امیدورایم این مرز که مرز رسمی تردد زائران عتبات عالیات است در طول سال نیز فعال باشد و مسئولان برای بهتر شدن زیرساخت‌های آن تلاش کنند.

آیت‌الله علما به برگزاری راهپیمایی جاماندگان اربعین نیز اشاره و از عموم مردم برای حضوری پرشور در این همایش که همزمان با اربعین در شهر‌های استان برگزار می‌شود، دعوت کرد.

امام جمعه کرمانشاه گفت: راهپیمایی بزرگ اربعین امام حسین(ع) نشانه استکبارستیزی و مقابله با ظلم است.

وی به ۳۱ شهریور و آغاز هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: مردم ایران با الگوگیری از قیام عاشورا هشت سال در برابر عراق ایستادند و آسایش امروز کشورمان به برکت خون شهدا است.

آیت‌الله علما تصریح کرد: امروز در بحث مذاکرات هسته‌ای قدرت‌های جهان در یک طرف و جمهوری اسلامی با اقتدار در طرف دیگر ایستاده که این نشانه قدرت جمهوری اسلامی است.

انتهای پیام
captcha