اعلام پایان موفقیت‌آمیز برنامه حرم مطهر حسینی برای مراسم اربعین
کد خبر: 4086442
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۰

اعلام پایان موفقیت‌آمیز برنامه حرم مطهر حسینی برای مراسم اربعین

تولیت آستان مقدس حسینی با تشکر از تمام دست‌اندرکاران برگزاری مراسم اربعین، از پایان موفقیت‌آمیز برنامه این حرم برای برگزاری زیارت اربعین خبر داد.

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آستان مقدس حسینی، رشید العبایجی، تولیت آستان مقدس حسینی، ضمن اعلام خبر پایان موفقیت‌آمیز طرح زیارت اربعین، از تمام گروه‌ها، افراد و نهادهایی که در موفقیت این زیارت نقش داشتند، تشکر و قدردانی کرد.

وی افزود: ما به احترام تمام زائرانی که از داخل و خارج عراق رنج سفر را به خود همراه کردند و بسیاری از آنها راه دور و دراز را پیمودند تا به زیارت مرقد امام حسین(ع) بیایند، تمام قد می‌ایستیم. همچنین از تمام گروه‌ها، نهادها و افرادی که در برگزاری هرچه بهتر مراسم اربعین نقش داشتند، تشکر و قدردانی می‌کنیم.

وی در این میان به‌ویژه نقش عتبات مقدسه، مواکب حسینی، استانداری کربلا و استانداری استان‌هایی که با تمام تلاش خود زمینه را برای عبور امن زائران از استان‌های خود به سوی کربلا را فراهم ساختند و همچنین دستگاه‌های امنیتی، وزارتخانه‌های مختلف از جمله وزارت بهداشت و رسانه‌های مختلف که نقش عمده را در پوشش این مراسم داشتند و همچنین، گروه‌های داوطلب از مردم کربلا و زائران تقدیر و تشکر کرد.

العبایجی در پایان تصریح کرد: آستان مقدس حسینی تمام توان خود را برای ارائه بهترین خدمات به زائران حسینی و برگزاری هر چه بهتر مراسم زیارت بسیج کرده است.

انتهای پیام
captcha